سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: زمان ثبت نام از متقاضیان دریافت کمک معیشت بعد از فروکش کردن موج کرونا اعلام می شود.

ثبت نام مجدد از متقاضیان دریافت کمک معیشت/مراجعه حضوری نباشد

قدس آنلاین؛ حسین میرزایی، اظهار داشت: یک بار در گذشته از افرادی که یارانه حمایتی دولت را دریافت نمی‌کردند در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام به عمل آمد و افراد زیادی ثبت نام کردند و مشمولان نیز در مرحله چهارم کمک معیشت را دریافت کردند.

وی افزود: مجدداً این امکان برای متقاضیان دریافت کمک معیشت فراهم خواهد شد که البته با توجه به شرایط موجود منتظریم موج کرونا فروکش کند و بعد دوباره زمان ثبت نام را اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی گفت: تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۳۳۵ هزار نفر از افرادی که در سامانه اعتراض خود را برای دریافت کمک معیشت اعلام کرده بودند مشمول شده و کمک معیشت را در مرحله چهارم دریافت کردند.

وی از مردم درخواست کرد برای سوال و یا دریافت نتیجه اعتراض خود از مراجعه حضوری به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرهیز کنند تا در این شرایط شیوع بیماری کرونا در رفت و آمدها دچار مشکل نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    0 0
    آقاجان چرا به ما کمک نکردین ما هم محتاجیم این چه عدالتی که همسایه مون معدن داره بهش یارانه کرونا دادین ولی به ما که مددجو کمیته هستیم ندادین واقعا این انصافه؟؟؟؟!!!!
  • محمد عطایی ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    سلام خسته نباشید آیا بسته معیشتی به مهاجرین هم تعلق میگیره من شوهرم کارگر الان سه ماه بیکاره واقعا ما مهاجرا ن نه یارانه داریم نه چیزی واقن سخته اگر اشکال نداره یه کمک به ما بکنید در شبهای رمضان علی یارتان