رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: براساس تشخیص متخصصین عفونی تاکنون ۳۵ نمونه از کاشمر برای آزمایش ارسال شد که نتیجه آزمایش چهار نفر از نظر ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام گردید و سه نفر آنان فوت نمودند.

۳ بیمار مبتلا به کرونا در کاشمر فوت کردند

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد یزدانی اظهار داشت:  هم اکنون ۲۲ نفر به دلیل بیماری حاد تنفسی در بیمارستان کاشمر بستری هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر ادامه داد: براساس تشخیص متخصصین عفونی تاکنون ۳۵ نمونه از کاشمر برای آزمایش ارسال شد که نتیجه آزمایش چهار نفر از نظر ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام گردید و سه نفر آنان فوت نمودند.

وی گفت: بیمارستان شهید مدرس کاشمر برای ارجاع بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۱۱ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند که ۷۴ نفر آنها به دلیل عفونت تنفسی بستری شدند و از این تعداد تاکنون ۴۹ نفر بهبود یافته و مرخص شدند.

یزدانی افزود: در بررسی صورت گرفته تمامی افرادی که نتیجه آزمایش آنها مثبت اعلام شده به شهرهای مختلف کشور سفر داشتهاند و همچنین همه آنان دارای سن بالای ۵۰ سال بوده‌اند.

وی ادامه داد: ۸۰ تخت در بیمارستان شهید مدرس آماده خدمت رسانی به بیماران احتمالی است، که در صورت نیاز بیشتر در بیمارستان شهید مدرس ۱۰۰ تخت موجود است و تا ۱۰۰ تخت دیگر در همان منطقه پیش بینی شده است، همچنین در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نیز در مرحله اول ۲۵ تخت و در مرحله بعدی ۲۵ تخت دیگر و در مجموع تا ۱۵۰ تخت آماده خدمت رسانی است.

وی گفت: در سطح شهر نیز مرکز ایثارگران، درمانگاه تامین اجتماعی و مرکز جامع سلامت عصمتیه، آماده خدمت رسانی به بیماران سرپایی است.

یزدانی افزود: براساس بررسی صورت گرفته حضور در تجمعات بیمارستانی تا ۴۰ درصد انتقال بیماری کرونا را افزایش می‌دهد به همین جهت تاکید ما براین است که بیماران به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند و به مطب ها یا درمانگاهها مراجعه داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان تحت کنترل است و از مردم درخواست می‌شود طی یک ماه آتی به جز مواقع ضروری از خانه خارج نشوند زیرا همکاری و مشارکت مردم برای درخانه ماندن عامل مهم در قطع زنجیره انتقال این ویروس است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.