رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی از اجرای طرح میز خدمت در صحن‌های بارگاه مقدس امام رضا(ع) و توسعه سامانه تلفنی 32020 در این آستان ملکوتی خبر داد.

حلقه های معرفت مجازی برگزار می شود

 رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی از اجرای طرح میز خدمت در صحن‌های بارگاه مقدس امام رضا(ع) و توسعه سامانه تلفنی 32020 در این آستان ملکوتی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده به خبرنگار قدس گفت: با توجه به شرایط فعلی در حرم ملکوتی امام هشتم(ع) و به منظور رعایت موازین و نکات بهداشتی، حفظ سلامتی و ایمنی زائران و مجاوران و جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس بیماری کرونا و در راستای رفاه حال زائران طرح میز خدمت در صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، جمهوری اسلامی و مسجد جامع گوهرشاد در حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح که در راستای پاسخگویی به سؤالات دینی زائران و مجاوران اجرا می‌شود، علاوه بر دفاتر ثابت پاسخگویی به سؤالات دینی که از قبل در صحن‌های حرم مطهر رضوی دایر بوده است، کارشناسان مربوط با استقرار در محل قرار گرفتن میزهای خدمت در صحن‌های مقدس رضوی آماده پاسخگویی به پرسش‌های اعتقادی و دینی زائران هستند.

رئیس این اداره افزود: ساعت اجرای این طرح در صحن‌های مزبور در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 10 صبح لغایت 18 است.

توسعه سامانه پاسخگویی تلفنی 32020

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنانش به توسعه سامانه پاسخگویی تلفنی 32020 در آستان ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه(ع) اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش مخاطبان تلفنی در سامانه پاسخگویی 32020 و با عنایت به افزایش ارائه خدمات تلفنی و غیرحضوری در شرایط حال حاضر اماکن متبرکه حرم مقدس امام هشتم(ع)، برای تسریع، تسهیل و افزایش میزان پاسخگویی به پرسش‌های دینی و اعتقادی، شرعی، قرآنی و اخلاقی مخاطبان، تعداد کارشناسان پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان در زمینه‌های اشاره شده، در سامانه تلفنی 32020 افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: این کار موجب شده است که زائران و مخاطبان در کمترین زمان و با رعایت صرفه‌جویی در وقت و فرصت خود، به راحتی به پرسش‌های مورد نظرشان پرداخته و پاسخ آن‌ها را به صورت تلفنی دریافت کنند.

حلقه‌های معنوی در فضای مجازی

رئیس این اداره همچنین به راه‌اندازی حلقه‌های معرفت توسل اداره پاسخگویی به سؤالات دینی حرم مطهر رضوی در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌های ستاد ملی مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا و در راستای جلوگیری از انتشار و شیوع این بیماری و پرهیز از هر گونه تجمع و اجتماع، طرح حلقه‌های معرفت در فضای مجازی توسط این اداره در روزهای اخیر راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی رضوی تی‌وی (Razavi tv) در صفحه اول این پایگاه اینترنتی از مطالب و موارد پیش‌بینی شده در بحث حلقه‌های معرفت در فضای مجازی، بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.