در چین، منشا ویروس کرونا در جهان، حدود ۸۳ درصد از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

چینی‌ها کرونا را مغلوب کردند/ بهبود ۸۳ درصدی مبتلایان در چین

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از اسپوتنیک، تعداد بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا در چین روز به روز در حال کاهش است. ۸۲.۷ ٪ از کل افراد آلوده از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و طبق آمارهای کمیته دولتی بهداشت چین، میزان مرگ و میر ناشی از کروناویروس در این کشور در حال حاضر ۳.۹۵ ٪ است.

بر اساس آخرین داده ها، تعداد موارد تایید شده از عفونت کروناویروس در سرزمین اصلی چین به ۸۰.۸۴۴ رسیده که از این تعداد ۶۶.۹۱۱ مورد درمان و از بیمارستان‌ها مرخص شده اند که ۸۲.۷ ٪ از کل موارد را تشکیل می‌دهد. در مجموع، از ابتدای بیماری همه گیر، ۱۳۵۰۵۰ مورد عفونت در کل چین ثبت شده، به استثنای استان هوبئی، که از این تعداد ۱۱۴ مورد منجر به مرگ شدند و میزان مرگ و میر ۰.۸۷ ٪ بوده است.

در استان هوبئی، کانون این بیماری همه گیر، ۶۷۷۹۴ مورد عفونت شناسایی شده است، ۳.۰۸۵ نفر فوت کرده‌اند و مرگ و میر ۴.۵ درصد بوده است.

در همین زمان، در مرکز شیوع بیماری - شهر ووهان - میزان مرگ و میر ۴.۹۱ ٪ بود. در کل، این بیماری همه گیر جان ۳، ۱۹۹ نفر را در چین گرفته است؛ میانگین میزان مرگ و میر در کشور ۳.۹ درصد بود.

اخیراً اوضاع اپیدمیولوژیک در چین رو به بهبود است؛ طی ۲۴ ساعت گذشته فقط ۲۰ مورد جدید عفونت در سراسر این کشور شناسایی شده که از این تعداد ۱۶ مورد از کشورهای دیگر وارد و چهار مورد در استان هوبئی ثبت شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.