فرصت ارسال آثار به جشنواره تولیدات رسانه‌ای دیجیتال «راه آینده» تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ تمدید شد.

فراخوان جشنواره «راه آینده» تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شد/ ارسال اثر از ۱۳ استان کشور

به گزارش قدس آنلاین، سید تقی عالمی در خصوص پایان فراخوان نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای دیجیتال، اظهار کرد: نشست خبری و اعلام رسمی فراخوان این جشنواره، ۱۵ بهمن‌ماه انجام شد که طبق زمان‌بندی اولیه، فراخوان پس از تمدید، ۳۰ بهمن‌ماه این فراخوان پایان یافت.

دبیر جشنواره راه آینده با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بود مراسم اختتامیه نیمه اسفندماه برگزار شود، ادامه داد: متأسفانه با شرایط به‌وجود آمده در کشور و منع برپایی اجتماعات و حفظ اصول پیشگیری، برگزاری اختتامیه این جشنواره به تعویق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان زمان فراخوان، درخواست‌هایی برای ارسال اثر وجود داشت که به جهت پایان یافتن زمان رسمی ارسال آثار، امکان دریافت این آثار وجود نداشت اما با توجه به شرایط جاری و با پیشنهاد دبیرخانه، علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان فروردین‌ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

عالمی اضافه کرد: در صورت بازگشت وضعیت عمومی به حالت عادی، اختتامیه جشنواره در نیمه اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره راه آینده با اشاره به قالب‌های جشنواره، بیان کرد: قالب جشنواره، کانسپت‌های فضای مجازی است که در دو بخش گرافیک ایستا و پویا دسته‌بندی می‌شود، در مجموع آثار در ۱۰ قالب دریافت می‌شود که در بخش گرافیک ایستا، ۴ قالب عکس نوشت، پوستر، نقاشی دیجیتال و اینفوگرافیک و در بخش گرافیک پویا، ۶ قالب رئال موشن، موشن گرافیک، استوری موشن، مستند موشن، کمیک موشن و استاپ موشن خواهد بود.

وی با تأکید بر مردمی بودن این جشنواره و توجه به تولیدات مردمی، گفت: تا پایان بهمن‌ماه، بالغ‌بر ۴۰۰ اثر از ۱۳ استان دریافت شده که تنوع جغرافیایی در ارسال آثار قابل‌ توجه بود.

عالمی با یادآوری این نکته که برای ارسال اثر محدودیت جغرافیایی وجود ندارد، اظهار کرد: آثار ارسالی باید در یکی از موضوعات جبهه مقاومت اسلامی، شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، تولید علم و پیشرفت علمی، اقتصاد، اشتغال و رونق تولید، عدالت و مبارزه با فساد، جوان و نگاه به آینده، استقلال و امنیت و دشمن‌شناسی تولید شده باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.