حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: باید سرشاخه‌های انگلیسی که تجمعات تخریب‌آمیز جلوی حرم‌ رضوی و حرم حضرت معصومه (س) را در شب گذشته رهبری کرده‌اند توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و برخورد قاطع با آنها صورت گیرد.

نماینده مشهد در مجلس: سرشاخه‌ اهانت به حرم‌های رضوی و حضرت معصومه به انگلیس وابسته هستند

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد گفت: شب گذشته تعدادی از افراد در مقابل درهای بسته حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) تجمع کردند و با این بهانه که ما می‌خواهیم زیارت کنیم و باید درهای حرم باز شود آسیب‌هایی را به درهای حرم وارد کردند.

وی افزود: این افراد که در واقع نیتی غیر از زیارت در آنها مشاهده می‌شد، درصدد بودند که حتی درهای حرم را آتش بزنند و وارد حرم شوند.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: اینها همان کسانی هستند که در طول سال با رفتارهای موهنی که به نام تشیع از خود نشان می‌دهند به دنبال نشان دادن تصویر غیرواقعی از اسلام شیعی هستند و سعی دارند با این اقدامات خود تصویری غلط از شیعه را به جهانیان نشان دهند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: لیسیدن ضریح و یا کف و درهای حرم و یا رفتارهای غیرقابل قبولی که در مراسم عزاداری و غیره این افراد از خود نشان می‌دهند نمونه‌هایی از اقداماتی برای نشان دادن چهره غیرواقعی از اسلام شیعی است. 

وی افزود: حوزه‌های علمیه و مراکز دینی ما باید جوانان را نسبت به پشت پرده اقدامات این جریانات آگاه کنند تا تحت تأثیر و در دام این گروه‌ها قرار نگیرند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان اظهار داشت: سرشاخه‌های این جریانات که به سرویس‌های جاسوسی انگلیس وابسته هستند باید توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی و برخورد قاطع و لازم با آنها صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.