سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده خبر داد.

افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در سال آینده

قدس آنلاین: «هادی قوامی» سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ با اشاره به رفع ابهامات شورای نگهبان نسبت به این لایحه در کمیسیون تلفیق، به تسنیم گفت: ابهامات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق رفع شده و در نامه ای به این شورا ارسال کرده ایم.

وی افزود: احتمالا شورای نگهبان نیز در اسرع وقت رفع ابهامات را بررسی کرده و قانون بودجه سال ۹۹ در روزهای پایانی سال، برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ با اشاره به میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، مقرر شده که حقوق کارمندان دولت در سال آینده نسبت به سالجاری ۵۰ درصد افزایش یابد، البته دولت نیز در جلسات کمیسیون تلفیق با آن مخالفت نکرده است.

قوامی در تشریح جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، اظهار داشت: طبق این مصوبه، حداقل حقوق در سال آینده ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: مقرر شده که ۱۵ درصد حقوق کارمندان، علاوه بر ۵۰ درصد، ۱۵ درصد نیز برای آن دسته که بین ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان حقوق دریافتی دارند، افزایش یابد، البته تعیین سازوکار آن به عهده دولت است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ در پایان خاطرنشان کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق کارمندان بوده و میزان افزایش حقوق کارگران منوط به مصوبه شورای عالی حقوق و دستمزد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    جناب نگارنده آیا نمی‌دانی که بااین اظهارنظرپیش از تعیین حقوق موجب التهاب وگرانی پیش از موعددربازار میشوید که متضرران آن فقط قشرکم درآمد بوده و بس آیا برای جلب مخاطب دریک نگارش میدانی چه ظلم بزرگی در حق قشرضعیف جامعه میکنی؟ آیا واقعا نمیدانی که هروقت حرف از۵۰درصدافزایش میشودفقط چندبندازحقوق افزایش می یابد که با کل حقوق درصدگیری شودشاید۱۰درصد حقوق افزایش یافته باشد فروشندگان بازار هم اجناس رابنابه نگارش امثال شما ۵۰درصدافزایش میدهندوسفره قشرفقیر روزبه روزکوچک ترمیشودازخدابترسید
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    ما کارمندان خواهان حذف وعدم اعمال فصل ده ماده قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم، زیرا از طرفی باعث تورم میشه، و از طرف دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا ، وخسارت به شبکه بهداشت کشور
  • مرضیه ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    ممنون ممنون اگه انجام بشه
  • امین ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    0 0
    همیشه تبیعض بوده بین کارمند وکارگر.بی سوادترین فرد هم الان این موضوع رو درک میکنه چقدزحمت میکشه کارگر.الان دیگه اکثرکارگرها هم باسوادن نمیشه بگن آخه کارمندان زحمت تحصیل کشیدن خداوندنابود کنه کسی که حق کارگرروناحق میکنه