رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: جاده چالوس در دو محور رفت و برگشت و قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا ۷ صبح فردا مسدود است.

جاده چالوس و تهران-شمال مسدود شد/ کاهش ۲۰ درصدی تردد در جاده ها

قدس آنلاین: علی اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: جاده چالوس در دو محور رفت و برگشت با هماهنگی پلیس راهور تا ۷ صبح فردا پنج شنبه ۱۴ فروردین مسدود است.

وی افزود: همکاران ما در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز عملیات راهداری در این محور انجام می‌دهند که فعلاً قرار است پنج شنبه صبح بازگشایی شود اما اگر برنامه تغییر کند، اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ادامه داد: محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت باز هستند و مشکلی از نظر تردد ندارند اما قطعه یک آزادراه تهران-شمال مسدود است. چون وقتی محور کندوان بسته است، آزادراه تهران-شمال را نیز باید ببیندیم.

وی درباره کاهش ترددهای جاده‌ای در کل محورهای کشور گفت: در ۱۲ فروردین نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن شاهد کاهش ۲۰.۵ درصدی تردد بودیم؛ بیشترین تردد نیز در آزادراه کرج-قزوین با ۳۸ هزار تردد انجام شده است.

آشوری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۴۹۳ هزار تردد بین استانی ثبت شده که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در ۱۲ فروردین بالغ بر ۱۱۹ هزار وسیله نقلیه ورود و خروج به استان تهران داشته اند که نسبت به ۲۴ ساعت قبل از آن، ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: آزدراه همت-کرج نیز فعلاً باز است اما موارد کنترل مسافران توسط نیروهای پلیس، هلال احمر و وزارت بهداشت شامل تب سنجی و دیگر موارد مصوب در ستاد مبارزه با کرونا در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.