شهردار قوچان گفت: در حال حاضر دو دوربین نظارت کنترل ترافیک در میدان امام خمینی(ره) و آزادی قوچان نصب‌شده و به‌صورت چهار جهت در حال رصد، پایش و کنترل خیابان‌های این شهر است.

فعال بودن ۲ دوربین نظارت کنترل ترافیک در قوچان

به گزارش قدس آنلاین، شهردار قوچان  با اشاره به آخرین وضعیت دوربین‌های نظارت ترافیکی در این شهر، اظهار کرد: سال گذشته دو دوربین نظارت کنترل ترافیک در میدان‌های امام خمینی(ره) و آزادی این شهر نصب شد که به‌صورت چهار جهت کنترل، رصد و بررسی وضعیت خیابان‌های شهر را انجام می‌دهند.

علی پیشیار با یادآوری این موضوع که لینک اتصال به دوربین‌ها در اختیار پلیس راهور قرارگرفته و شهر کنترل ترافیکی می‌شود، بیان کرد: دستگاه اصلی نظارت دوربین‌ها در سایت مجموعه خدمات شهری شهرداری قوچان متصل بوده و مواردی مثل برف سال گذشته برای کنترل و پایش نیروها و وضعیت معابر و خیابان‌های اصلی شهری نیز از این طریق صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه سال گذشته بالغ‌بر ۲۲۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی این دوربین‌ها هزینه شده است، گفت: در بحث توسعه، با هماهنگی فرماندهی انتظامی این شهرستان، با یک شرکت بومی هماهنگی‌ها و گفت‌وگوهایی صورت گرفت که از محل جرائم به‌صورت نقد و اقساط اقداماتی انجام شود که به دلیل برخورد با شیوع ویروس کرونا فعلاً موضوع باقی‌مانده تا پس‌ازآن تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات صورت بگیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.