۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 700225

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از گندزدایی و ضدعفونی ۷۵۰ مکان عمومی، مبلمان شهری و منازل افراد مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

۷۵۰ مکان عمومی تربت‌حیدریه گندزدایی شد

به گزارش قدس آنلاین، الهام بهره‌مند گفت: اقدام‌های پیشگیرانه از شیوع کرونا در مناطق زیرپوشش این واحد دانشگاهی ادامه دارد و گروه‌های سالم‌سازی محیط به طور مستمر پیگیر مراقبت از بیماران ترخیص شده از بیمارستان و بررسی وضعیت اطرافیان آنان هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹ هزار و ۱۶ نفر در زمینه سالم‌سازی محیط آموزش لازم را کسب کرده‌اند افزود: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای به همراه بسیجیان با مراجعه به در منازل بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه، آموزش‌های لازم را برای مقابله با بیماری به خانواده‌های آنان ارایه می‌دهند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: تا زمانی که این بیماری به طور کامل فروکش کند، عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی با همکاری بسیج سپاه پاسداران شهرستان، تیپ متحرک هجومی ۱۷۷ سرلشکر شهید محمدجعفر نصر اصفهانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، آتش نشانی و جهاد کشاورزی تداوم خواهد داشت.

بهره‌مند گفت: نیروهای بسیج و سپاه همانگونه که در همه شرایط و بحران‌ها همیشه در کنار مردم و هموطنان‌ بوده‌اند، امروز نیز در این شرایط بحرانی با آمادگی کامل به مردم خدمت ارابه می‌دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.