غیبت فرهاد مجیدی در ایران و حضور او در امارات این روزها به یکی از سوژه‌های جنجالی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.

غیبت فرهاد مجیدی در ایران و حضور او در امارات این روزها به یکی از سوژه‌های جنجالی رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است. سرمربی آبی‌های پایتخت که پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا راهی فرنگ شد، پس از سفر به یکی از کشورهایی که این روزها به شدت درگیر کرونا ویروس است، بلافاصله راهی امارات شد تا تعطیلات خود را در امارات سپری کند اما هرگز تصور نمی‌کرد که در امارات ماندگار شود و از راه دور همه اتفاقات مرتبط با تیمش را رصد کند.

فرهاد مجیدی چند هفته ای در امارات به سر می‌برد و با وجود تلاش برای بازگشت به ایران به دلیل مسدود بودن پروازهای هوایی قادر به بازگشت به تهران نشد به همین دلیل حالا از امارات همه چیز را به صورت مجازی دنبال می‌کند. البته در این بین برخی رفتارهای وی نیز با حاشیه‌هایی همراه می‌شود که در نوع خود جالب توجه است.

*نخستین جرقه

استارت اولیه استوری‌های جنجالی فرهاد مجیدی از زمانی آغاز شد که وی در یارکشی مدیریتی برای دومین بار پشت سر عبدالرضا موسوی ایستاده و از عضو سابق هیئت مدیره استقلال دفاع کرده تا دوباره با ورودش به جمع هیئت مدیره موافقت شود! اما این اتفاق رخ نداد و سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی شد! اتفاقی که کاملاً ذهن مجیدی را به خود مشغول کرد تا استوری‌های مبهم مجیدی در اینستاگرام شخصی وی تکرار شود.

*نمایش کارنامه

فرهاد مجیدی پس از دو سه روز سکوت بلافاصله پس از انتشار خبر شایعه مذاکره واسطه‌های نزدیک به سعادتمند با امیر قلعه نویی شروع به بازنشر تصاویر گل‌های بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های لیگ برتر که استقلال با وی موفق به کسب پیروزی شده بود کرد بدون اینکه اشاره ای به ناکامی‌های استقلال داشته باشد.

طیف هواداران حامی مجیدی از این اتفاق به عنوان خاطره بازی یاد کردند و برای مجیدی هورا کشیدند اما منتقدان فرهاد که همچنان معتقدند او منتظر فرصت بود تا تیم استراماچونی را غصب کند و به نام خودش سند بزند، این اتفاق را نوعی ترس مجیدی از جایگاهش قلمداد کردند و مدعی شدند از آنجا که مجیدی دوست داشت موسوی مدیرعامل شود اما سعادتمند به عنوان مدیر ارشد باشگاه انتخاب شد حالا او به دنبال ایجاد هزینه برای مدیرعامل جدید باشگاه است تا در یارکشی‌ها وی بتواند قدرت مناسبی روی سکوها داشته باشد.

*سکوت ناگهانی

نکته جالب توجه این بود که فرهاد مجیدی با وجود حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی هیچ واکنشی به انتخاب مدیرعامل جدید نداشت و حتی انتخاب وی را تبریک نگفت تا شائبه اختلاف نظر میان سرمربی و مدیرعامل جدید تقویت شود، با این حال نزدیکان باشگاه مدعی شدند سعادتمند و مجیدی در تماس هستند و مشکلی در این بین وجود ندارد اما رفتارهای مجیدی خلاف این موضوع را نشان می‌داد با این وجود احمد سعادتمند در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر از مجیدی به نیکی یاد کرد و تأکید داشت تمام تلاشش را به عنوان مدیرعامل به کار خواهد گرفت تا مشکلات موجود بر سر راه کادر فنی و بازیکنان برطرف شود.

با این حال مجیدی دست از تلاش‌های پنهان خود برای کنایه زدن به مدیرعامل باشگاه برنداشت، و با انتشار سه استوری کاملاً مفهومی و معنادار بلندپروازی‌های سعادتمند را به تمسخر گرفت تا صدای هواداران مخالف فرهاد این‌بار بیشتر از هر زمانی شنیده شود اما نکته جالب این بود که سعادتمند هیچ واکنشی به این رفتار نداشت! اما در عوض پیشکسوتان باشگاه که حالا در یارکشی جدید پشت سر مدیرعامل جدید ایستاده بودند به فرهاد توصیه کردند در اموری که به وی مربوط نیست دخالت نکند و حواسش به تیمش باشد،علی جباری، بهتاش فریبا، حسن روشن و حتی بازیکنان هم دوره فرهاد مجیدی به این جبهه اضافه شدند تا مشخص شود سعادتمند اگر ساکت است همراهان او این خلا را پر می‌کنند.

*کپی برداری موسوی

در همین حال عبدالرضا موسوی، مدیر محبوب مجیدی هم یا به صورت خودجوش یا با مشورت با مجیدی حملات تندی را به سعادتمند انجام داد.عضو پیشین هیئت مدیره استقلال هم در اینستاگرام و به مدل مجیدی نوشت: مشک آن است که خود ببوید نه آن‌است که عطار بگوید. یه روش جدیدی یاد گرفتم خیلی جالبه. همین‌جا از طریق اینستاگرام بشینم و گفتار درمانی کنم. هر روز بنویسم که ان‌شاءالله همه چی خوبه، ان‌شاءالله همه چی عالیه، امیدوارم که حاشیه نباشه، امیدوارم مشکلات زودتر حل بشه، امیدوارم همکارام از حقشون به نفع شرکت بگذرند، امیدوارم دوست‌داران هواپیمایی و هتل داریوش ... که خیلی عاشق هستند می‌آیند و کمک کنند و با پرداخت مبلغ هنگفتی مشکلات مالی ما را حل می‌کنند. تازه چند تا مصاحبه سفارشی هم با پرداخت هدیه یا وعده بازگشت به کار و برقراری مستمری بیشتر به همکارای قدیمی و پیشکسوت و مو سفید، کارکنان و مشتریان و طلبکاران و ... را راضی کنیم. اما همه می‌دونند بدون داشتن توان و راه حل فقط وعده‌ها را پشت سد جمع می‌کنم و با دست خودم سیل ویرانگر می‌سازم، اما به روی خودم نمیارم.

*آتش زیر خاکستر

به نظر می‌آید این تنش همچنان ادامه داشته باشد چون مجیدی در برهه کنونی خود را تنها می‌بیند و به خوبی می‌داند سعادتمند رفیق امیر قلعه‌نویی است و این مسئله می‌تواند جایگاه او را به شدت تهدید کند به ویژه اینکه اگر استقلال در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ناکام باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.