خراسان شمالی- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اسفراین از تشکیل پرونده قضایی درخصوص موضوع آتش سوزی منجربه مرگ چهار عضو یک خانواده دراین شهرستان خبرداد.

مرگ مشکوک چهار عضو یک خانواده در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، کریمی با اعلام این مطلب تصریح کرد: حسب گزارش مراجع انتظامی دربهمن ماه سال گذشته چهار عضو یک خانواده در اثر وقوع حریق جان خود را ازدست دادند که پس از انجام تحقیقات تکمیلی بروز تحریق عمدی و وقوع جنایت قتل به عنوان یکی ازفرضیه های اصلی مورد بررسی و در دستور کار قرارگرفت.

 وی افزود: با توجه به شواهد وقرائن موجود و ارسال اجساد جانباختگان به پزشکی قانونی درادامه تا کنون ارتباط یک نفر با این ماجرا محرز شد.

 این مقام قضایی خاطرنشان کرد: این پرونده در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان مطرح رسیدگی است و  یک مرد به عنوان مظنون و متهم به قتل، دستگیر شد که تحقیقات تکمیلی درخصوص ماهیت و ابعاد مختلف این ماجرا کماکان ادامه دارد.

دادستان عمومی وانقلاب اسفراین گفت: متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا  اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب اسفراین طی چند ماه گذشته در مجموع چهار فقره قتل در شهرستان اسفراین به ثبت رسیده است که عمدتا بر اثر عصبانیت و خشم و خشونت ناشی از آن به وقوع پیوسته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.