۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 701527

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان بیان کرد: با توجه به کاهش سفر به استان بدلیل شیوع بیماری کرونا برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان تورهای مجازی تعریف و اجرا شده است.

گیلان میزبان گردشگران مجازی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی گیلان ، شهرود امیرانتخابی افزود: بیش از ۷۰ ویدئو و تصویر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گیلان از ابتدای سال تاکنون در صفحه رسمی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گیلان در اینستاگرام بارگذاری شده است.

وی اظهار داشت: صفحه یادشده به آدرس Instagram.com/Gilan_cthh به‌منظور بازدید مجازی علاقه‌مندان تا پایان دوران کرونا تور مجازی برگزار می کند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک بر روی لینک https://b۲n.ir/۲۹۵۱۶۶ و https://b۲n.ir/۵۵۲۱۷۵ از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان گیلان بازدید کنند.

امیرانتخابی یادآور شد: بازدید مجازی از موزه میراث روستایی که زندگی یکصد سال گذشته نیاکان گیلانی را به نمایش گذاشته است، امکان دیگری از سفرهای مجازی گیلان است که از نوروز فراهم شده بود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید مجازی از موزه یادشده با کلیک بر روی لینک www.۳۶۰cities.net/image/gilan-rural-heritage-museum از نماها و زوایای مختلف این موزه بازدید کنند.

انتخابی افزود : فضای مجازی گردشگری، روشی نوین با توانایی نمایش سه بعدی همزمان با اراده کاربر و ارتباط مستقیم با تاثیرگذاری زیاد است که با هزینه ای به مراتب کمتر وارد عمل شده است.

فضای مجازی با کاربردهای بسیار همچون شبیه سازی مکان های تفریحی، ساختمان ها، شهرک ها، فروشگاه ها، کارخانه ها و …، آموزش با قابلیت اتصال به محیط واقعی و ثبت وقایع محیط به صورت همزمان در فضای مجازی و کاربردهای آدرس دهی و مکان یابی قبل از سفر و حتی کاربردهای تبلیغاتی و فرهنگ سازی اکنون ابزاری بسیار قدرتمند برای تبلیغ شده است. راه اندازی تورهای مجازی از بارزترین وجوه گردشگری مجازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.