مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی از راه اندازی پویش«به وقت لبخند» توسط سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در روزهای فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد.

راه اندازی پویش«به وقت لبخند» برای تجربه لحظاتی شاد در محیط خانه

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عماد دخانی  بیان کرد: یکی از مهم ترین لحظات زندگی مردم در هر جامعه ای اوقاتی است که به تفریحات و لذت های مختلف اختصاص می دهند و این اوقات به نوعی جزئی از  هویت آن جامعه را نیز مشخص می کند.
وی ادامه داد: در سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز به این لحظات بسیار توجه شده و لذت های حلال و تفریحات مناسب را جزئی از ضروریات زندگی بر شمرده به نوعی که توجه به لذت های حلال به عنوان کسب توان و انرژی برای سایر وظایف در نظر گرفته شده است.
مدیر امور فرهنگی کارکنان و خدام آستان قدس رضوی با اشاره به رویکرد راه اندازی این پویش تصریح کرد: پویش #به_وقت_لبخند در راستای بهره‌مندی از فرصت‌های کنار هم بودن خانواده‌ها در شرایط جدید نسبت به ایجاد محیط با نشاط در منزل و اختصاص اوقاتی به تفریحات سالم و شادی بخش در کنار یکدیگر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: مردم با شرکت در این پویش علاوه بر اینکه لحظات شادی را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند، می‌توانند این شادی و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار داده و از جوایز این پویش نیز بهره‌مند شود.
دخانی افزود: ضمن این که استفاده درست از تفریحات و لذت‌ها می‌تواند انرژی قابل توجهی برای پرداختن به امور مختلف زندگی و از جمله ارتقاء توان صبر و مقاومت را به وجود آورد.
وی درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده در قالب این پویش گفت: این که در جامعه امروزی مردم بتوانند لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری کنند بسیار مهم است، شادی و نشاط اعضای خانواده در کنار یکدیگر وقتی دلنشین و کاربردی است که از الگوی مناسبی هم برخوردار باشد که در این زمینه اجرای سرودهای خانوادگی، بازی های مختلف، شعرخوانی، سوالات هوش، فعالیت‌های هنری و بسیاری از فعالیت های دیگر در قالب این پویش مورد توجه قرار گرفته است.
دخانی ادامه داد: این برنامه تا ولادت حضرت مجتبی علیه السلام در نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و هرشب به تعدادی از منتخبان جوایزی اهدا خواهد شد.
لازم به یادآوری است، مردم برای شرکت در این پویش می توانند تصاویر و فیلم های مرتبط با فعالیت‌های نشاط‌آور خود را در فضای مجازی با هشتگ به وقت لبخند منتشر و یا تصاویر و توضیحات خود را به نشانی @ravaq_razavi در تمامی شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.