مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با بیان اینکه این بانک از هفته آینده و به مناسبت روز کارگر تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰۰ میلیون ریالی را به کارگران آغاز می‌کند گفت: تاکید شده که شعب بانک در ارایه این تسهیلات، سختگیری نکنند تا کارگران بتوانند با ضامن قرار دادن یکدیگر سریعتر تسهیلات را دریافت کنند.

تسهیلات 10 میلیون تومانی به کارگران پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ؛ حجت الله مهدیان روز دوشنبه در سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کار و واحدهای نمونه خوزستان به مناسبت هفته کارگر به صورت ویدئو کنفرانس بیان کرد: پارسال بانک توسعه تعاون ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد و پیش بینی می‌شود این رقم برای امسال رشد ۵۰ درصدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه پارسال بانک توسعه تعاون با ارایه تسهیلات به متقاضیان برای محقق شدن شعار رونق تولید تلاش کرد افزود:امسال نیز بانک توسعه تعاون تلاش میکند تا برای محقق شدن شعار جهش تولید نقش پررنگ تری را ایفا کند.

مهدیان ادامه داد: مهمترین عامل در افزایش تولید توجه به نیروی انسانی است زیرا بدون توجه به نقش کارگر تولید نیز معنا ندارد. تامین منابع مالی نیز از دیگر شاخص های مهم در افزایش تولید است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: بانک توسعه تعاون برای تامین مالی پروژه‌های تولیدی در کشور به ویژه خوزستان آمادگی کامل دارد، از مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون خوزستان نیز انتظار می‌رود در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی به این مساله توجه کند.

مهدیان توضیح داد: به زودی منابع مالی مرحله پنجم طرح اشتغال پایدار روستایی در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد و بانک ‌توسعه‌تعاون پس از این تامین مالی به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این آیین بیان کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هرسال به منظور تشویق و افزایش روحیه کار در نیروهای مولد و همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل اطلاعات و مهارت های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید اقدام به برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سطح کشور می‌کند.

ارسلان غمگین افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره تشویق جامعه کار و تولید به بهره‌گیری از الگوی اسلامی کار و ایرانی تلاش برای ارتقای مهارت های شغلی، ارایه شیوه های نوین در کار و راه‌اندازی سیستم و تجهیزات است.

وی در خصوص چگونگی روند انتخاب نخبگان جامعه کار گفت: انتخاب نخبگان جامعه کار و تولید در سه مرحله و سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاه و کارخانه، مرحله نیمه نهایی در سطح استان و مرحله ملی در سطح کشور انجام شده است. بر اساس نظام نامه جشنواره ملی و استانی امتنان در سه بخش اقتصادی (صنعت، کشاورزی و خدمات) کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه معرفی شدند.

غمگین ادامه داد: در بخش صنعت ۲۱۶ نفر، کشاورزی ۱۶۴ نفر، خدمات ۳۷۶ نفر و در بخش واحدهای نمونه استانی هشت واحد ثبت نام کردند.

در این آیین از ۲۰ کارگر نمونه، کارگاه نمونه، کارفرمای سلامت محور، کارگروه های حوزه صنعت، کشاورزی، خدمات و سه بهداشت یار نمونه تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    باسلام میشه لطفا جواب بدین ؟؟ ایا این وام برای تمام بانک های توسعه تعاون ایران هستش یا فقط خوزستان؟؟
  • ارشیا ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    عالیییییییی
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    چه وامی هست که خود بانک خبر نداره
  • عباس ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام رفتیم شعبه کارمند گفت هیچ خبری نیست شعبه عسلویه بانک توسعه تعاون
  • سلام محمد حسینی هستم از اسلامشهر من رفتم توسعه تعاون گفتن دورغ وام ده ملیونی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
    0 0
    لطفا مردم خیلی بیچارن انقد بازی ندین
  • مصطفی ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام این وام برای چه افرادی تعلق میگیرد
  • محمود ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام برای بانک تعاون آق قلا هم ابلاغیه اش بعد ا زگذشت سه هفته هنوز هم نیامده....