به همت خادمان آستان قدس رضوی، مرحله دوم اجرای طرح تسویه بدهی خانواده‌های محروم به فروشگاه‌های مواد غذایی و تره‌بار در طول ماه مبارک رمضان، از روز گذشته در مناطق حاشیه شهر مشهد آغاز شده است.

اجرای مرحله دوم تسویه بدهی نیازمندان به فروشگاه‌های مواد غذایی

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ضمن اعلام این خبر ابراز کرد: مرحله نخست طرح پرداخت حساب دفتری خانواده‌های کم برخوردار حاشیه‌ شهر مشهد، در ماه شعبان و به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر(عج) انجام شد.  

وی اضافه کرد: در این طرح بدهی دفتری افرادی که مدت زیادی نسبت به تسویه حساب خود به فروشگاههای مواد غذایی مراجعه نکرده بودند، تا سقف بدهی ۲۰۰ هزار تومان تسویه شد.

بهنام به بیان کیفیت اجرای مرحله دوم این طرح در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: مرحله دوم این طرح نیز با عنوان «آقا حساب کردند»، از روز گذشته با حضور ۱۴ گروه از خادمان و خادمیاران آستان قدس در فروشگاه‌های مواد غذایی و تره‌بار حاشیه شهر مشهد آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این مرحله علاوه بر خادمیاران رضوی از همه شهروندان مشهدی دعوت به عمل آمده تا ضمن همراه شدن با شعار «هر نفر یک تسویه حساب»، در حد بضاعت خود، سهمی در حل مشکلات همشهریان نیازمند خود داشته باشند. البته برای مشارکت مردم نوع‌دوست مشهدی شماره حسابی اعلام نشده تا هر کس با مراجعه خودجوش به این فروشگاه‌ها، در ماه ضیافت الهی با خدا و حضرت رضا(ع) معامله کند.

منبع:  آستاننیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.