نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس با اشاره به نزدیکی فصل سرما در مناطق زلزله‌زده گفت: مجموع این شرایط نیاز به احداث سریع مسکن برای زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس را دو چندان می‌کند.

‌فصل سرما رسید؛ ‌زلزله‌زدگان ارسباران مسکن ندارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی برای بازسازی مناطق زلزله زده استان آذربایجان‌شرقی، میر هادی قره سید، اظهار کرد: مردم ایران نه تنها در امداد‌رسانی به هموطنان، بلکه در کمک‌رسانی به نیازمندان زبانزد هستند و برگزاری این همایش ملی فرصتی طلایی برای حضور پرشور خیَران است.

وی با اشاره به وسعت خرابی‌های مناطق زلزله‌زده، خاطر نشان کرد: همدلی و همکاری هموطنان در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله‌زده امری ضروری است و باید مردم و مسئولان دست در دست یکدیگر در آبادانی این مناطق همکاری و کوشش کنند.

قره‌سید ابراز کرد: برگزاری باشکوه و حضور پرشور مردم در همایش مهر ایران مرهم آذربایجان، زمینه مناسب برای سرعت بخشیدن به روند ساخت و سازها در مناطق زلزله‌زده فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نزدیکی فصل سرما در مناطق زلزله‌زده و بیان سختی زندگی در چادر، گفت: مجموع این شرایط نیاز به احداث سریع مسکن برای زلزله‌زدگان شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس را دو چندان می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اطلاع رسانی خدمات انجام شده برای زلزله‌زدگان، افزود: بیان آلام و مشکلات زلزله‌زدگان و خدمات انجام شده موجب شفاف‌سازی شرایط این عزیزان و برنامه‌ریزی تخصصی‌تر مسئولان و مردم برای امداد رسانی‌های احتمالی آتی می‌شود.

قره‌سید ادامه داد: همچنین اطلاع رسانی دقیق و مستمر از نحوه برگزاری و شرایط شرکت مردم و خیَران در همایش مهر ایران مرهم آذربایجان می‌تواند زمینه حضور گسترده خیران در این همایش ملی را فراهم کند.

وی برگزاری همایشی بزرگ در سطح ملی که حتی هموطنان خارج از کشور نیز در آن شرکت خواهند کرد را بیانگر اهمیت امداد رسانی سریع به زلزله‌زدگان عنوان کرد.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کمک رسانی می‌توانند از طریق سایت

www.bazsazi-as.ir و سامانه پیام کوتاه 30008737 و یا شماره تلفن 5575090-0411 ثبت نام به عمل آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.