گیلان - فرمانده انتظامی گیلان از کشف یک انبار اقلام احتکاری به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

کشف انبار اقلام احتکاری یک میلیاردی در لنگرود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقدار زیادی اقلام خوراکی احتکار شده در یک انبار در شهرستان لنگرود، بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی این انبار با کنترل نامحسوس محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی و به همراه نمایندگان اداره تعزیرات و صمت به این مکان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار اقلام احتکاری از قبیل ۳ تن و ۳۷۶ کیلوگرم روغن، یک تن و ۷۱۰ کیلوگرم نشاسته، یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم شکر، ۲۴۰ کیلوگرم مربای قنادی، ۲۴ کیلوگرم ژله، هزار لیتر گلاب، ۳۳۰۰ صفحه کیک، ۱۳۲۰ عدد روغن قنادی، ۸۰۰ عدد رنگ خوراکی، هزار عدد کاغذ شیرینی، ۵۰۰ بسته وانیل، ۸۵ عدد قیف قنادی، ۴۶ عدد ظرف پیتزا، ۴۵ عدد دستکش، ۱۰۰ عدد ماسوره، ۲۰ کیلوگرم بکین پودر، دو کارتن سوزن منگنه، ۱۰ کیلوگرم دارچین، ۱۰ کیلوگرم ژلاتین، دو توپ پارچه و ۱۰ کیلوگرم آرد نخودچی کشف شد.

سردار ملکی به دستگیری متهم ۴۷ ساله و معرفی وی به مرجع قضایی اشاره کرد و گفت: ارزش یالی کالای‌های کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران و افراد سودجو تاکید کرد و از شهروندان خواست، هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.