گوشی هوشمند جدید Honor ۹X Pro با چیپست Kirin ۸۱۰ و دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد.

گوشی هوشمند Honor ۹X Pro با دوربین سلفی پاپ آپ راه اندازی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، برند Honor در اوایل سال جاری میلادی دستگاه‌هایی از جمله Honor View۳۰ ، Honor ۹X Pro ، Honor MagicBook ۱۴ و ۱۵.۶ نسخه ، Honor MagicWatch ۲ و Honor Magic Earbuds را برای بازارهای جهانی راه اندازی کرد، Honor View۳۰ مدل جهانی Honor V۳۰ Pro بود و ۹X Pro قبلاً در ژوئیه ۲۰۱۹ با همین نام در چین رونمایی شده است.

اکنون این شرکت جلوتر رفته و Honor ۹X Pro را در هند راه اندازی کرده است، با این حال ، درست مانند مدل جهانی ، راه اندازی آن به جای خدمات Google Mobile ، خدمات موبایل Huawei را نیز ارائه می‌دهد. این بدان معناست که هیچ یک از برنامه های Google مانند Play Store ، Gmail ، YouTube و غیره از طریق گوشی از قبل نصب نخواهد شد.

مشخصات و ویژگی های Honor ۹X Pro

گوشی هوشمند Honor ۹X Pro یک سازه شیشه ای را با طراحی Dynamic X در پشت خود خواهد داشت که منعکس کننده نور برای ایجاد یک الگوی X شکل در پشت دستگاه است، Honor در حال ارائه این گوشی هوشمند به رنگ Midnight Black و Phantom Purple است، این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۵۹ اینچی IPS LCD عرضه می شود که وضوح کامل HD + را با اندازه ۱،۰۸۰ x ۲،۳۴۰ پیکسل تولید می‌کند. تراشه اصلی در هسته این گوشی ، چیپست ۷ نانومتری Kirin ۸۱۰ است که دارای یک واحد اختصاصی NPU و رم ۶ گیگابایتی است که فضای ذخیره سازی ارائه شده توسط تلفن ۲۵۶ گیگابایت با شکاف کارت microSD برای گسترش بیشتر است.



در بخش دوربین، Honor ۹x Pro با یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX۵۸۲ + ۸ مگاپیکسل با زاویه دید عریض + سنسور عمق ۲MP ، از راه اندازی یک دوربین سه گانه در این دستگاه استفاده می کند. این گوشی هوشمند همچنین برای دوربین سلفی از یک دوربین پاپ آپ ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می کند، برنامه های دوربین از ویژگی هایی همچون AIS Super Night Mode ، روشنایی پرتره سه بعدی ، تثبیت کننده ویدیو و موارد دیگر بارگیری می شود.

در بخش نرم افزاری ، Honor ۹X Pro اندروید ۹.۱ Pie را در گوشی اجرا می‌کند و در آینده نزدیک برای Android ۱۰ AOSP به روز می شود، همان طور که ذکر شد این گوشی هوشمند به جای خدمات موبایل Google خدمات Huawei Mobiles را اجرا می کند ، به این معنی که برنامه هایی مانند Netflix ، Prime Video ، PUBG و موارد دیگر هم در حال حاضر در دسترس نیستند، Honor تأیید کرده است که پیام رسان واتس آپ در فهرست برنامه‌ها در دسترس است.

و در آخر ، برای امنیت دستگاه ، یک اسکنر اثر انگشت خازنی نصب شده در کنار دکمه پاور وجود دارد و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی برای کاربران کار گذاشته شده است.

قیمت Honor ۹X Pro

گوشی هوشمند Honor ۹X Pro با قیمت ۱۷،۹۹۹ روپیه به فروش می رسد و از طریق Flipkart در دسترس است. با این حال ، هواوی در حال ارائه این گوشی با قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه به عنوان قیمت ویژه برای مشتریان در خرید پیش رزرو است، وب سایت تجارت الکترونیکی این برند برای پیش خرید از نوزدهم ماه مه باز می‌شود. دو فروش اول در تاریخ ۲۱ و ۲۵ مه برای مشتریان پیش رزرو صورت می‌گیرد و فروش عادی پس از ۲۵ مه آغاز می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.