مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برآورد خسارات حوزه فرهنگ و هنر استان در ایام شیوع کرونا خبر داد.

خسارات کرونایی حوزه فرهنگ و هنر خراسان رضوی برآورد شد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید در جلسه اتاق فکر برنامه‌ریزی فرهنگی پساکرونا که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: برخی از رویدادها نظیر فعالیت‌های نمایشگاهی نیاز به تغییر در مدل برگزاری است و برخی از فعالیت‌ها نیز باید به صورت مجازی برگزار شوند و اینها نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است.

وی افزود: جلسات مختلفی را با حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار کرده‌ایم که در ادامه راه به یک وفاق و اجماعی کلی برسیم، خوشبختانه همدلی خوبی در زمان شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاد که امیدواریم این همدلی ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کارنامه اصحاب فرهنگ و هنر در کنترل و مقابله با بیماری کرونا را موفقیت آمیز خواند و ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر با حضور در پویش‌ها، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی، در آموزش‌ها و آگاهی بخشی‌ها حضوری موفق و تاثیرگذار داشتند. همراهی راهبردی اصحاب فرهنگ و هنر نشان داد فرهنگ زنده است و در دل خانواده‌ها و مردم یک جزء انکارناپذیر است.  

وی افزود: پس از عبور از شرایط اضطرار، اصحاب فرهنگ و هنر می توانند نقش راهبردی خود را تدوام بخشند.

مروارید در خصوص جبران خسارت اصحاب فرهنگ و هنر بیان داشت: چون خسارت‌های وارده در کل کشور محاسبه شده است، تصمیم‌گیری در خصوص جبران این خسارت‌ها هم ملی است، این اداره کل بنا به وظیفه ذاتی که داشته است خسارت‌ها را برآورد و به تهران ارسال کرده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.