نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت مجلس یازدهم باید به دقت چالش‌های چهار دهه انقلاب اسلامی را بشناسد و لیاقت و توانمندی خود را در عرصه‌های مختلف مدیریتی به اثبات رسانده باشد.

مدیریت مجلس یازدهم باید چالش‌های چهار دهه انقلاب اسلامی را بشناسد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صفایی اظهار کرد: ما در آغاز چله دوم انقلاب اسلامی و گام دوم هستیم و این تجربه ۴۰ سال می‌تواند راهنمای ما در مسیر  مجلس یازدهم باشد به طور قطعی مدیریت این مجلس باید به دست کسی باشد که تمام چالش‌های این چهار دهه را بشناسد و در عرصه‌های مختلف مدیریتی چه‌ دفاع مقدس چه دوره سازندگی از سابقه حضوری موفق بهره‌مند باشد.

 نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این پشتوانه مدیریتی مجلس می‌تواند در راستای مطالبات مردم و تحقق گام دوم موفق باشد، اضافه کرد: امیدوارم جبهه مردمی انقلاب اسلامی در مجلس به یک فرد واحد برای ریاست مجلس برسند تا رئیس قوه مقننه با رای بالایی انتخاب شود.

وی بیان کرد: این رای بالا می‌تواند قدرت چانه‌زنی ریاست مجلس را برای ایفای نقش موثر در منطقه و کشور بالا ببرد.

صفایی اضافه کرد: رای بالای ریاست مجلس هم‌گرایی و هم‌افزایی مجلس را نشان می‌دهد که این خود هم قدرت حل مشکلات را افزایش می‌دهد و هم مردم را به آینده‌ای بهتر امیدوار می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.