منتخب مجلس یازدهم گفت: دستگاه های نظارتی ، نظارت خود را بر سازمان ها و ادارات استان در هر سطحی افزایش دهند و اجازه ندهند که تخلفات به مرحله ای برسد که با تضییع حقوق بیت المال جرم محقق شود.

 نیاز به افزایش نظارت ها بر دستگاه های اجرایی خراسان رضوی /اقدامات قابل تقدیر دستگاه قضایی استان در برخورد با فساد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اقدامات دستگاه قضایی خراسان رضوی در مبارزه با فساد زنجیره ای و شبکه ای  قابل تقدیراست.

وی در مورد برخی گلایه های مردمی مبنی بر اینکه چرا  در صدور احکام قضایی مدیران فاسد تسریع و اطلاع رسانی آنها صورت نمی گیرد،  تصریح کرد: در جریان رسیدگی به پرونده های قضایی بویژه در پرونده های مدیران فاسد ، دستگاه قضایی باید مستندات لازم را جمع آوری کند از این رو مردم باید در این زمینه سعه صدر داشته باشند و صبوری کنند تا با جمع آوری مستندات لازم و دستگیری و بازداشت افراد مختلف که در زمینه تحقق فساد نقش داشته اند ،حکمی قاطع و محکم درباره این افراد صادر و از طریق دستگاه قضایی نتیجه به اطلاع آنها برسد.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم ادامه داد: از طرفی انتظار این است که دستگاه های نظارتی ، نظارت خود را بر سازمان ها و ادارات استان در هر سطحی افزایش دهند و اجازه ندهند که تخلفات به مرحله ای برسد که با تضییع حقوق بیت المال جرم محقق شود و حکم قضایی در زمینه برخورد با مفسدان صادر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.