۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 706850

یزد - مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: ایجاد مجتمع و شهرک طلا در استان یزد یک ضرورت است.

ایجاد شهرک طلا در استان یزدضرورت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره استاندارد استان  یزد ، محمد رضا زارع بنادکوکی در بازدید از واحد تولیدی طلادر شهرک صنعتی استان اظهارداشت: با ایجاد مجتمع وشهرک طلا ،تمامی سازندگان و حتی فروشندگان مصنوعات طلا و جواهر استان می توانند در این مجموعه حضور یابند .

وی افزود: از جمله مشکلات پیش روی استاندارد یزد سختی نظارت و کنترل سازندگان طلای استان است ،چرا که پراکندگی موجود برنامه ریزی های نظارت و بازرسی را در گاهی از موارد غیر ممکن و مختل می سازد.

زارع تصریح کرد: در صورتی که سازندگان مصنوعات فلزات گران بهای استان دور هم جمع شوند ،به راحتی متصدیان آن ها می توانند از استاندارد یزد خدمات گرفته و انتقال امکانات آموزشی و مشاوره ایی به آنان سهل تر انجام می شود.

  مدیر کل اداره استاندارد استان گفت: از جمله دیگر مزایای ایجاد مجتمع و شهرک طلا آن است که نیروی انتظامی با قوت و سهولت بیشتری می تواند نسبت به تامین امنیت این قشر مبادرت ورزد، که این رویه سبب می شود آرامش خاطر خوبی برای سازندگان فراهم شود.

زارع افزود: تولیدات طلای یزد جلوه دیگری به صنایع دستی استان داده ، و متقاضیان و مشتریان زیادی را از اقصی نقاط کشور وجهان به سوی خود کشیده ،به گونه ایی که از این طریق یزد به معروفیت خاصی دست یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.