۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 707623

 سردار آزمون به احتمال بسیار زیاد از زنیت جدا خواهد شد و به تیم ناپولی خواهد پیوست. گرچه تیم‌های انگلیسی هم خواستار جذب این بازیکن هستند اما تمایل آزمون به بازی در لیگ انگلیس است و او دوست دارد بازی در کالچو را تجربه کند.

از لیگ روسیه خواهم رفت

قدس آنلاین: سردار آزمون به احتمال بسیار زیاد از زنیت جدا خواهد شد و به تیم ناپولی خواهد پیوست. گرچه تیم‌های انگلیسی هم خواستار جذب این بازیکن هستند اما تمایل آزمون به بازی در لیگ انگلیس است و او دوست دارد بازی در کالچو را تجربه کند. مدیران باشگاه زنیت درماه‌های گذشته مذاکرات مفصلی با باشگاه ناپولی داشته‌اند و ایتالیایی‌ها بر سر پرداخت حق انتقال مهاجم ایرانی زنیت نیز به توافق‌هایی دست یافته اند. زنیت ابتدا خواستار دریافت ۳۰ میلیون یورو از باشگاه ناپولی شده بود اما به نظر می‌رسد در نهایت دو طرف با مبلغ کمتری به توافق نهایی برسند و باشگاه روسی قدری به باشگاه ایتالیایی تخفیف دهد. شاید اگر سردار یک فصل و نیم دیگر با زنیت قرارداد نداشت، دستمزد قابل توجهی به مهاجم ایرانی باشگاه زنیت می‌رسید و نیازی به معامله زنیت و ناپولی نبود اما روس‌ها در عقد قرارداد با خارجی‌های خود سفت و سخت عمل می‌کنند و حاضر نمی‌شوند به راحتی از حق انتقال‌های اینچنینی بگذرند. با توجه به اینکه ادامه حضور سردار در لیگ روسیه احتمالاً منجر به چنین انتقال‌های سود آوری نخواهد شد، باشگاه زنیت هم بی میل نیست که انتقال انجام شود.

*به دنبال فضای جدید

آزمون در تازه‌ترین اظهارات خود درباره جدایی از زنیت این صحبت‌ها را به زبان آورده است: «من هشت سال تجربه بازی در لیگ روسیه را در کارنامه دارم و احساس می‌کنم ادامه حضورم در لیگ روسیه دیگر برایم جذاب نیست. دوست دارم فضای جدیدی را تجربه کنم. البته پیشرفتم را همواره مدیون روس‌ها هستم و احتمال اینکه دوباره به لیگ روسیه برگردم زیاد است اما بازی در ناپولی می‌تواند فرصت‌های تازه‌ای را برای من ایجاد کند. خودم در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم اعلام کردم که می‌خواهم برم. البته در نهایت این مدیران دو باشگاه هستند که درباره آینده من تصمیم می‌گیرند».

از سردار پرسیدیم که چه اندازه به این انتقال امیدوار است که این پاسخ را داد: «به احتمال خیلی زیاد من از لیگ روسیه خواهم رفت واین انتقال انجام خواهد شد. تا دو ماه دیگر تکلیف من با باشگاه ناپولی مشخص می‌شود». در عین حال باید به این نکته توجه داشت که ممکن است درخواست دیگر باشگاه‌ها نیز مقصد آزمون را تغییر دهد اما سران باشگاه ناپولی نمی‌خواهند سردار را از دست بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.