لپ تاپ (Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ (۲۰۲۰ با پردازنده های نسل ۱۰ اینتل راه اندازی شد.

لپ تاپ Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شیائومی با راه اندازی Mi Notebook ۱۴ و Mi Notebook ۱۴ Horizon Edition ، حوضه لپ تاپ های خود را گسترش داد. این لپ تاپ ها به جدیدترین پردازنده های نسل ۱۰ اینتل Comet Lake، هشت گیگابایت حافظه رم و SSD مجهز هستند. اکنون ، شیائومی (Mi Notebook Pro ۱۵ (۲۰۲۰ را در بازار چین عرضه کرده است.

لپ تاپ (Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ (۲۰۲۰ جانشین Mi Notebook ۱۵ (۲۰۱۹ است و به روزرسانی های قابل توجهی را در این دستگاه به ارمغان آورده است. بیایید مشخصات ارائه شده توسط آخرین لپ تاپ شیائومی را بررسی کنیم.

مشخصات و ویژگی های Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ (۲۰۲۰

لپ تاپ (Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ (۲۰۲۰ از کیفیت ساخت محکم با شاسی تمام فلزی برخوردار است، این نمایشگر دارای یک واحد ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱،۹۲۰ ، ۱،۰۸۰ پیکسل و گرافیک ۱۰۰ درصد sRGB با کیفیت بالا است. حاشیه‌های صفحه نمایش ۶.۵۲ میلی متر است و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۱.۵ درصد؛ و این نمایشگر همچنین توسط Corning Gorilla Glass ۳ محافظت می‌شود.



شیائومی این لپ تاپ را در دو پیکربندی - نسل ۱۰th Intel Core i۵-۱۰۲۱۰U و نسل ۱۰th Intel Core i۷-۱۰۵۱۰U ارائه می دهد، نسل اولی دارای ۸ گیگابایت رم DDR۴ و ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD است ، در حالی که دومی به ترتیب ۱۶ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه دارد، همچنین هر دو مدل یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX۳۵۰ دارند.

صفحه کلید QWERTY با اندازه کامل و دارای کلیدهای سبک chiclet و یک ویژگی با پشتیبانی از حرکات دست وجود دارد. کاربران می‌توانند کلیدهای Fn + K را فشار دهند تا بین حالتهای مختلف مانند حالتهای آرام ، متعادل و کامل حرکت کنند، همچنین یک سیستم خنک کننده مؤثر برای طرفداران خنک کننده دوگانه وجود دارد.

در بخش اتصال، این لپ تاپ دو درگاه USB ۳.۱ ، دو درگاه USB Type-C ، HDMI ، جک صوتی ۳.۵ میلی متری و اسلات کارت حافظه SD کامل دارد. تغذیه لپ تاپ توسط یک باتری ۶۰Wh با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵W است و شیائومی ادعا می‌کند که لپ تاپ می‌تواند تا ۱۲ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.



از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می‌توان به اسکنر اثر انگشت، وب کم HD ، وای فای ۶ باند دوتایی و توان خروجی ۱۸W برای شارژ گوشی هوشمند اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ (۲۰۲۰)

نوت بوک Xiaomi Mi Notebook Pro ۱۵ با قیمت (۶۴,۲۰۰ Rs) برای نوع پایه ارائه می‌شود و برای مدل برتر به (۷۴.۹۰۰ Rs) می‌رسد، این لپ تاپ از طریق خرده فروشان اصلی در چین به بازار عرضه شده است و احتمالا به زودی در بازار جهانی هم شاهد این دستگاه خواهیم بود، همچنین این لپ تاپ در یک نوع رنگ نقره‌ای واحد ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.