فرماندار کلات گفت: میانگین شاخص دسترسی راه های خراسان رضوی حدود ۵۳ درصد است اما این شاخص در این شهرستان علی رغم گستردگی ، پراکندگی و صعب العبور بودن ۲۱درصد می باشد .

 شاخص دسترسی راه های کلات ۲۱درصد است /عدم تخصیص کامل  برخی ردیف های بودجه کلات در سال ۹۸

مهدی ناصری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  ساخت و بازسازی ۲۰۰واحد خسارت دیده از سیل سال گذشته در روستاهای شهرستان کلات با پیشرفت ۸۰درصدی  در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین ساخت ۴۵واحد خسارت دیده  از سیل در شهر کلات،  با پیشرفت ۸۰درصدی در حال انجام  می باشد، از طرفی واحد های مسکونی در شهر کلات  که  دچار آب گرفتگی و یا اینکه در مسیررودخانه  بوده اند با توافق انجام شده از گردونه ساخت خارج شده اند.

فرماندار شهرستان کلات ادامه داد: میانگین شاخص دسترسی راه های خراسان رضوی حدود ۵۳ درصد است اما این شاخص در کلات علی رغم گستردگی ، پراکندگی و صعب العبور بودن  ۲۱درصد می باشد .

وی افزود: در بعضی از مناطق این شهرستان با یک بارندگی جزئی ، راه ها مسدود و رفت و آمد مردم با سختی مواجه می شود   که علت اصلی آن خاکی بودن مسیرها است .

ناصری ادامه داد: سال گذشته ردیف های بودجه ای برای ارتقائ راه های روستایی شهرستان کلات در نظرگرفته شد اما بخش قابل توجهی از آنها اختصاص پیدا نکرد که باعث شد  پروژه های نیمه تمام شهرستان  همچنان تعطیل باشند که جای گلایه و انتقاد دارد.

وی افزود:  پروژه ساخت روستاهای هدف گردشگری نظیر  بابا رمضان و ژرف    با حجم پذیرش مسافر زیاد همچنان نیمه تمام رها شده اند.

ناصری تصریح کرد:  سال گذشته  بسیاری از ردیف های بودجه شهرستان کلات تخصیص صفر بوده است  و اعتبار امسال شهرستان نیز به طور قطع و یقین از سال گذشته کمتر خواهد بود که انتظار می رود تخصیص آنها به طور کامل صورت بگیرد تا برخی از پروژه های شهرستان از وضعیت بلاتکلیفی و تعطیلی خارج شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.