مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: داماد متخلف مه‌ولاتی که با وجود تذکرهای مکرر مرکز بهداشت برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود به مراجع قضایی معرفی شد.

معرفی داماد مه ولاتی  به مراجع قضایی به دلیل  نقض پروتکلهای بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی خلوصی اظهار کرد: با توجه به صورتجلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مه‌ولات مبنی بر ممنوع بودن برگزاری مراسم عروسی و عزا، دامادی در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به برپایی آیین جشن عروسی کرده و سلامت مردم را با خطر جدی مواجه کرده بود.

وی ادامه داد: این شهروند مه‌ولاتی برای برگزاری مراسم عروسی خود ضمن دعوت از ۳۰۰ مهمان، اقدام به توزیع غذا در بین آنان کرده بود و با توجه به این که این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به بیماری کرونا در وضعیت قرمز است این امر تهدیدی جدی برای سلامت است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات با بیان این که در راستای حفظ و تامین سلامت شهروندان، با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد می‌شود گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، با متولیان و برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا برخورد قضایی و قانونی می‌شود.

خلوصی افزود: در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند مجبور به اعمال دوباره محدودیت‌های اجتماعی و طرح‌های سختگیرانه‌تر برای مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم که باعث ایجاد تجمع و به خطر افتادن سلامت مردم شود تا اطلاع بعدی ممنوع و تعطیل است و با متخلفان برخورد قضایی می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.