رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: گفت: در صورتی که شرکت غله مهلت جذب سهمیه شکر طرح تنظیم بازار توسط صنف و صنعت این استان را تا ۳۰ تیرماه افزایش دهد کل سهمیه قابل جذب است.

تمدید مهلت جذب سهمیه شکر توسط صنف و صنعت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، حمیدرضا رجوعی اظهار کرد: در صورتی که شرکت غله مهلت جذب سهمیه شکر طرح تنظیم بازار توسط صنف و صنعت این استان را تا ۳۰ تیرماه افزایش دهد کل سهمیه قابل جذب  است.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود:  ۴ هزار تن شکر سهمیه صنف، ۲ هزار و ۴۰۰ تن سهمیه خانوار و ۵ هزار و ۷۰۰ تن سهمیه صنعت در این استان است.

وی ادامه داد: برای جذب سهمیه شکر خانوار مقرر شد تمام  این سهمیه توسط واحدهای صنعتی جذب و برای عرضه در بازار بسته‌بندی شود.

رجوعی گفت: ۳ هزار تن شکر، سهمیه صنوف مشهدی است که نگرانی در جذب آن وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد از سهمیه شهرستان‌ها مقداری باقی بماند.

رئیس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: خانه صنعت این استان امروز لیست درخواست‌های واحدهای صنعتی برای جذب سهمیه شکر را به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده، بنابراین، جذب سهمیه این بخش زمان‌بر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.