خراسان شمالی- مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت: ۳۲ طرح قابل سرمایه گذاری شهرداری های استان شناسایی و در حال آماده سازی ارائه به سرمایه گذاران است.

۳۲ طرح سرمایه گذاری در شهرداری های استان شناسایی شده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، حمید عرب با اعلام‌این خبر گفت: باهدف ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار در شهرهای استان خراسان شمالی و بااستفاده از تسهیلات کم بهره سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سالهای اخیر طرح های توجیه دار اقتصادی شهرها را شناسایی و زمینه بهرمندی آنها از تسهیلات یاد شده فراهم شده است

وی افزود: سال گذشته تعداد هفت طرح با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال معرفی که تعداد چهارطرح با اعتبار ۷۰میلیارد مصوب و پرداخت شده و مابقی در حال بررسی و اقدام در سازمان شهرداری ها بوده است.

وی افزود: امسال نیز شش طرح عمرانی،اقتصادی با اعتباری ۱۷۵میلیارد ریال در کارگروه استانی در دست بررسی و معرفی به سازمان شهرداری ها است.

عرب با اشاره به اطلاع رسانی طرح های مصوب در پایگاه اینترنتی فرصتهای سرمایه گذاری استان به نشانی www.nkhinvest.ir افزود: سرمایه گذارانی که علاقمند به اجرای این طرحها باشند از تسهیلات ویژه و کم بهره سازمان شهرداریها و همیاری ها، تسریع در اخذ مجوزهای قانونی و تخفیف در پرداخت عوارض مختلف بهره مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.