یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه همه نمایندگان در مورد جلسه مشترک رهبر انقلاب با قوه مقننه را قرائت کرد.

توصیه‌ها و تذکرهای مقام معظم رهبری چراغ راه تمامی نمایندگان خواهد بود

قدس آنلاین: علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه همه نمایندگان مجلس در مورد جلسه  مشترک مقام معظم رهبری با نمایندگان را به شرح زیر قرائت کرد:

«بیانات حضرتعالی برای فرزندانتان بسیار دلنشین، خوشحال کننده و البته تعهد آور بود. افتخار و عزت نمایندگی ملت ایران که گوهری نزد نمایندگان ملت است به خودی خود مسئولیت سنگینی است. ولی توصیفات شما از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار و یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس بعد از انقلاب مسئولیت مضاعفی را بر دوش نمایندگان گذاشت. از حسن توجه و لطف پدرانه  حضرت عالی در حق مجلس یازدهم و نمایندگان سپاسگزاریم و امیدواریم در ادامه این مسیر با تاسی به توصیه‌های حضرتعالی بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده در جهت بهبود زندگی مردم به ویژه محرومان و مستضعفان عمل کنیم.

ما نمایندگان مجلس برای این مسئولیت خطیر عزم خود را جزم کرده ایم ویک صدا در پی آن هستیم که در وضعیت اقتصادی کشور تحولی ملموس ایجاد کنیم. در همین راستا با تمام توان خود و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونگذاری و نظارتی مجلس تصویب و پیگیری بسته اقتصاد مردمی را که شما نیز بر اجرای آن تاکید کرده‌اید، محور برنامه مجلس یازدهم قرار می‌دهیم. ما نمایندگان به حضرتعالی و مردم متعهد می‌شویم ضمن پایبندی به سوگند شرعی در پاسداری از اسلام و نگهداری از دستاوردهای انقلاب به بهترین شکل، امید و انتظار حضرتعالی را برآورده کنیم و با در نظر داشتن اصول انقلاب و پرهیز از آفت ها به نتیجه مطلوب برسیم.

ما نمایندگان با تقویت بیش از پیش نظارت بر رفتار نمایندگان می‌توانیم گامی بلند در راستای صیانت از مقام نمایندگی برداریم. توصیه‌ها و تذکرهای حضرتعالی در ابتدای فعالیت این مجلس نعمت بزرگی است که مخاطرات را برای ما روشن کرده و بی شک چراغ راه تمامی نمایندگان خواهد بود تا به دور از برخورد غیر منطقی مسیر پیگیری مسائل اصلی کشور را دنبال کنیم و در این مسیر بمانیم.

در این مسیر پرفراز و نشیب صمیمانه متشکر دعای خیر شما هستیم و از ایزد منان سلامت و عزت روزافزون حضرتعالی تحت عنایت خاصه بقیه الله (عج) را می‌خواهیم.»

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.