سرپرست کانون سلامت کانون‌های خدمت رضوی خراسان رضوی از برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی در قالب طرح «دارالشفاء» ویژه محرومان ساکن مناطق حاشیه شهر مشهد خبر داد.

برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی در مناطق حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمود اصغری گفت: خادمیاران فعال در کانون های محله ای، چند روز قبل از برگزاری اردوی جهادی، نسبت به شناسایی بیماران محروم حاشیه شهر مشهد اقدام می کنند.

وی افزود: با استفاده از اتوبوس های حامل تجهیزات دندانپزشکی آستان قدس رضوی از جمله سه دستگاه یونیت در مناطق هدف در حاشیه شهر مستقر شده و پزشکان به ویزیت و درمان بیماران و مراجعان می پردازند.

اصغری با بیان اینکه روزانه متوسط ۵۰ بیمار دندانی ویزیت و درمان می شوند، ابراز کرد: در اردوی جهادی این هفته، با استقرار در منطقه کم برخوردار قرقی، ۵۴ بیمار که از مناطق پیرامونی چون فارمد و جغری با خودروهای آستان قدس رضوی به این منطقه انتقال داده شده اند، تحت ویزیت و درمان دندانپزشکی قرار گرفتند.

وی مقاصد بعدی این اردوی جهادی سلامت را اعلام کرد و گفت: ساکنان روستاهای بهار، مهرگان از توابع روستای قرقی و روستاهای سیس آباد، همت آباد و علی آباد از خدمات دندانپزشکی این گروه بهره مند می شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: همه پزشکان، پرستاران و دیگر فعالان در این گروه جهادی در شمار خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی هستند که به صورت کاملا رایگان مشغول خدمت به همشهریان کم برخوردار خود هستند.

وی همچنین تاکید کرد: اجرای طرح «دارالشفاء» با حضور پزشکان متخصص و کادر درمانی در طول سال برای خدمت رسانی به اقشار محروم حاشیه شهر مشهد ادامه دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.