عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تکمیل نهایی ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سبزوار ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، بهروز محبی نجم‌آبادی با اشاره به سابقه ورزشی شهرستان سبزوار در ورزش هندبال اظهار داشت: این شهرستان از دیرباز یکی از مهدها و قطب‌های هندبال کشور بوده و باید مجدد فضایی را فراهم کنیم تا این رشته ورزشی در شهرستان احیاء شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: استعدادهای فعال در این رشته ورزشی در شهرستان بسیار زیاد هستند و باید بستر مناسبی را فراهم کنیم تا بار دیگر هندبال سبزوار در کشور سرآمد شود.

محبی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین الزامات در این زمینه زیرساخت‌های سخت‌افزاری است که باید برای این رشته در شهرستان مهیا شود که البته این زیرساخت‌ها نیز عمدتا مهیا است و تنها نیازمند تقویت است.

وی تاکید کرد: البته از سوی دیگر به ویژه در حوزه منابع درآمدی هندبال شهرستان رایزنی‌هایی به همراه دیگر نماینده سبزوار در مجلس یعنی آای عنابستانی با مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت داده‌ایم و بسیار مهم است که به پایدارسازی این رشته ورزشی و همچنین منابع درآمدی آن فکر کنیم.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین در مورد تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان سبزوار هم گفت: بنا بر ادعای دوستان فاز نخست این ورزشگاه تکمیل شده اما همچنان نواقصی به ویژه در زمینه صندلی‌های ورزشگاه وجود دارد که ممکن است خطرآفرین شود و حتما باید این مسائل برطرف شود.

محبی گفت: از سوی دیگر درخواست داشتیم فعلا صرفا زمین چمن ورزشگاه و همچنین پیست مورد استفاده قرار گیرد تا این نواقص برطرف شود و تا زمان رفع نواقص تماشاگران حضور پیدا نکنند.

وی ادامه داد: کل این ورزشگاه قرار است در سه فاز تکمیل شود و براساس برآوردها تکمیل نهایی آن نیازمند ۴۰ میلیارد تومان اعتبار است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.