شهردار تایباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری این شهر بیماری کووید- ۱۹ گرفته‌اند.

۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تایباد به کرونا مبتلا شدند

به گزارش قدس آنلاین، ایوب سیدالحسینی با بیان این که تعدادی از کارکنان شهرداری تایباد به صورت مستقیم در معرض ابتلا به این بیماری هستند افزود: تعدادی از کارمندان و بازنشستگان شهرداری بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی این شهر بستری شده‌اند و برخی هم مشکل خاصی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: گستردگی ساختار شهرداری این شهر و ارتباط مستقیم شهروندان با نیروهای شهرداری در حوزه های فضای سبز، تنظیف، شهرسازی، ماموران فنی و سد معبر موجب شده که افزون بر ۳۶۰ نفر از نیروهای شهرداری به صورت مستقیم در معرض ابتلا به این بیماری قرار بگیرند.

شهردار تایباد گفت: آن دسته از نیروهای شهرداری تایباد که به این ویروس مبتلا شده اند در محیط اداری حضور نمی یابند و تمامی حقوق و مزایای آنها  بدون کم و کاست پرداخت می شود تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

سیدالحسینی با اشاره به پایین آمدن قدرت خرید و فروش مردم همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان افزود: با گسترش بیماری کرونا در تایباد کرایه ۲ ماه از واحدهای صنفی طرف قرارداد با شهرداری این شهر به تعداد ۵۰۰ واحد و به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بخشیده شده است.

وی ادامه داد: در راستای کمک به حوزه بهداشت و درمان تایباد از اسفند ماه سال گذشته و اوج گیری این ویروس در این منطقه تاکنون ۳۹۰ میلیون ریال کمک نقدی و خرید تجهیزات، به حوزه بهداشت و درمان تایباد انجام شده است.

شهردار تایباد گفت: ما هم‌اکنون در جنگ با یک ویروس ناشناخته قرار داریم و تمام اقشار جامعه باید خود را برای مقابله با این بیماری آماده کرده و برای همکاری با نیروهای خدوم شهرداری تولید زباله های خود را به حداقل رسانده و نهایت تلاش خود را برای رعایت بهداشت حوزه شهری به کار ببرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.