همدان- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان گفت: آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته ۳۱ مرداد در۲۰ نقطه از استان اقامه می‌شود.

نماز جمعه در ۲۰ نقطه استان همدان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین؛حجت الاسلام محمد مولایی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزار شدن نماز جمعه در مناطقی با وضعیت زرد و نارنجی، در استان همدان این آیین روز جمعه این هفته در ۲۰ نقطه شامل همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، نهاوند، فیروزان، گیان، ملایر، سامن، ازندریان، جوکار، اسلامشهر آق گل، فامنین، رزن، دمق، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو، درگزین و اسدآباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم، در شهرستانهای تویسرکان و بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران که در وضعیت قرمز قرار دارند، نماز جمعه این هفته اقامه نمی‌شود.  

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان تاکید کرد: استفاده از ماسک برای نمازگزاران اجباری است و فاصله اجتماعی در صفوف نماز باید تا حد شرعی رعایت شود.

حجت الاسلام مولایی در ادامه از نمازگزاران خواست ضمن همراه داشتن مهر و سجاده شخصی و شستشوی دستها قبل و بعد از نماز، از آوردن کودکان و نیز بردن کفش ها به داخل محل برگزاری نماز خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.