مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز ورزشگاه برگزار می‌شود.

ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان مجلس عزای حسینی

محمد مولوی، گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، مراسم عزاداری با درنظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی جامعه و نیز تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بیان کرد: این مراسم به مدت ۱۰ شب از جمعه ۳۱ مرداد تا یکشنبه ۹ شهریور طی ساعات ۲۱ تا ۲۳ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد واقع در چهارراه خیام (بولوار فردوسی- بین میدان جانبار و میدان فردوسی) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) می‌توانند در این مراسم شرکت کنند، اظهار کرد: در این مجلس سوگواری، حجت‌الاسلام حلوائیان به سخنرانی خواهد پرداخت و سید محمود صفاتی و حاج امیر دشت بیاض مداحان مراسم هستند.

مولوی بیان کرد: با هدف عدم ایجاد ترافیک و رفع دغدغه عزاداران محترم، پارکینگ طبقاتی صلواتی در نظرگرفته شده و نیز فضای لازم برای تمامی عزاداران اعم از خواهران و برادران فراهم شده است.

گفتنی است، این مراسم به همت خادمیاران ورزش رضوی و هیئات مذهبی وارثین الحسین، شهید شریف الحسینی و انصارالجواد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.