با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه دین و رسانه و تهیه برنامه‌های تلویزیونی معارفی، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز صداوسیمای خراسان رضوی امضاء شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز صداوسیمای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان مرکز مهارت آموزی و معرفت افزایی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با هدف کسب و ارائه خدمات آموزشی و رسانه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین این دانشگاه و مرکز صدا و سیمای خراسان رضوی امضا گردید.

انجام پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، توسعه‌ای و راهبردی در قالب طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌ها و رساله‌ها، ارائه سمینارها و برگزاری دوره‌های تخصصی، همایش‌های علمی، کارگاه‌های آموزشی و مهارتی به صورت مشترک و صدور گواهی پایان دوره با تایید و امضای طرفین، تهیه برنامه‌های تلویزیونی در استودیو دانشگاه و صداسیما، معرفی اساتید برتر دانشگاه به عنوان کارشناسان اقتصادی(بانکداری اسلامی و...)، تاریخ و اندیشه معاصر، علوم قرآنی، علوم اجتماعی، حقوق جهت ضبط برنامه های مورد نیاز صداوسیما و... از جمله مفاد این تفاهم نامه همکاری فی ما بین دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز صداوسیمای خراسان رضوی است.

همچنین از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه نظیرایجاد تسهیلات جهت استفادۀ متقابل از امکانات و خدمات پژوهشی همچون سایت اینترنتی، شبکۀ اطلاع‌رسانی، نشریات، کتابخانه، سالن اجتماعات، همکاری و مشارکت استادان و پژوهشگران در جشنواره‌های علمی، هنری و فرهنگی، انجام بازدیدهای متقابل علمی، برای استادان و پژوهشگران، همکاری در تولید و نشر آثار فاخر علمی و پژوهشی و معرفی و تربیت کارشناس دینی رسانه‌ای می‌توان اشاره کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.