رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: مهلت ارسال اثر جشنواره ایده‌پردازی تعلیم وتربیت در دوران کرونا تا ۱۲ شهریور ماه تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره ایده‌پردازی تعلیم وتربیت در دوران کرونا تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، رمضان نیری  گفت: این جشنواره به ابتکار سازمان بسیج فرهنگیان کشور  و با همکاری دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش در راستای رسالت موجود برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت برگزار می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا دوم شهریور ماه جاری اعلام شده بود که تا ۱۲ همین ماه تمدید شد و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه و اشکال مختلف در سامانه  www.sci-cbo.ir بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان از جمله اساتید، دانشجویان و معلمان می‌توانند آثار خود را در پنج محور اصلی شامل یادگیری موثر، الگوهای تربیتی موثر نظام آموزشی، زیرساخت، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و سایر موضوعات مرتبط و قابل طرح تهیه و ارسال کنند و هیچ محدودیتی برای هیچ صنفی و گروهی برای ارسال اثر وجود ندارد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: تفکر، تامل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و ارائه پیشنهادات در زمینه تعلیم و تربیت موثر در دوران کرونا و نیز به طور کلی در این رابطه از اهداف برگزاری این جشنواره است.

نیری افزود: تا کنون استان خراسان رضوی با ارسال ۷۶ اثر به این جشنواره رتبه سوم را در میان سایر استانهای کشور دارد که با توجه به ظرفیت علمی، پژوهشی و آموزشی در این خطه امیدواریم شاهد مشارکت بیشترین فرهنگیان و استادان در این زمینه باشیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.