عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: محدودیت های کرونایی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه در فضای مجازی ایجاد کرده است.

شرایط  کرونایی فرصتی برای  ترویج فرهنگ مطالعه در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مدیر کل این مجموعه  با هاجر چنارانی نماینده مردم شهرستانهای نیشابور ، زبرخان و  فیروزه در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

هاجر چنارانی در این دیدار از برنامه های اجرا شده در اداره کل کتابخانه های عمومی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی تقدیر کرد.

وی ادامه داد: کتاب و کتابخوانی یکی از فعالیتهای مورد علاقه در طول زندگی من بوده است و به همین جهت همواره کتابخانه های عمومی یکی از دغدغه های من بوده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد : جامعه اسلامی در حال حاضر در شرایط خاص و با محدودیت های ایام کرونا روبرو است و فعالیتهای اداره کل کتابخانه های عمومی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه در فضای مجازی جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ، نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای اداره کل در ماه های سپری شده از سال ۹۹ در شرایط خاص کشور و ایام شیوع ویروس کرونا ارایه کرد.

وی برگزاری برنامه های فرهنگی و ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی را در بستر فضای مجازی یکی از دستاوردهای ویژه ایام کرونا عنوان کرد.

 مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد:در ایام ابتدای محرم الحرام نیز حسینیه کتاب برای اولین بار در کشور اجرا شد و به عنوان یکی از برنامه های این حسینیه محفل سلوک عاشورایی به مدت ۱۰ شب در قالب مداحی سخنرانی مقتل خوانی و معرفی کتاب اجرا شد و در حال حاضر نیز طرح یک اربعین کتاب تا اربعین حسینی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در حال تهیه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.