عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: قانون می‌گوید استراماچونی نمی‌تواند برگردد و هیچ تبصره‌ای هم ندارد.

قانون می‌گوید استراماچونی نمی‌تواند برگردد

قدس آنلاین: منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص اطلاعیه باشگاه استقلال برای رایزنی جهت بازگشت استراماچونی به ایران اظهار داشت: مصوبه‌ای را که هیأت رئیسه سازمان لیگ مطرح کرد و به تصویب هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید این موضوع را منتفی می‌داند. طبق این مصوبه اطلاعیه باشگاه استقلال مبنای قانونی ندارد و متولیان ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال به خصوص جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت خیلی صریح و شفاف این موضوع را اعلام کرده است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: استراماچونی با استقلال قراردادی ندارد. او با استقلال فسخ کرده است، الان سرمربی استقلال فرهاد مجیدی است که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نامش ارسال شده است. وقتی او به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم حضور داشته، یعنی استراماچونی قراردادی با استقلال نداشته است، بنابراین طبیعتا بیاید باید قرارداد جدیدی امضا کند و این مساله مشمول قانون جدید تصویب شده است.

قنبرزاده در خصوص این که آیا این قانون تبصره‌ای دارد که استقلال بتواند با استفاده از آن برای بازگشت استراماچونی اقدام کند، گفت: قانون می‌گوید استراماچونی نمی‌تواند برگردد و هیچ تبصره‌ای هم ندارد. مقررات اجازه بازگشت او را نمی‌دهد و چیزی که تصویب شده همین است.

وی در خصوص این که آیا ممکن است این قانون در آینده نزدیک تغییر کند، گفت: هیات رئیسه سازمان لیگ نمی‌تواند به تنهایی مصوبه بدهد و هر گونه مصوبه و تصمیمی  را باید هیأت رئیسه فدراسیون تصویب کند. هر تصمیمی از اختیارات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است. هیات رئیسه فدراسیون این قانون را تصویب کرده و به باشگاه‌ها هم ابلاغ شده، باشگاه‌ها در نقل و انتقالات بر اساس این قانون فعالیت کردند. موضع رسمی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون هم به صورت شفاف و روشن توسط جمشید نورشرق به عنوان مسئول بحث قرارداد بازیکنان و مربیان اعلام شده بود.

انتهای پیام/‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.