مشهدی‌ها با تجمع در مقابل دفتر نمایندگی وزرات خارجه در این شهر، حرکت غیرانسانی مجله «شارلی ابدو» فرانسه در اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز مشهدی‌ها در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)

به گزارش قدس آنلاین، دور دوم توهین به ساحت پیامبر مکرم اسلام(ص) و مقدسات اسلامی در اروپا آغاز شده است. «شارلی ابدو» مجله‌ای با محتوای ضدمذهبی که به هیچ آئینی احترام نمی‌گذارد، در اهانت به اسلام نه‌تنها به‌عنوان یک نشریه بی‌مایه فرانسوی، بلکه در چارچوب بخشی از پازل بزرگ اسلام‌ستیزی جبهه استکبار عمل می‌کند.

مردم با بصیرت مشهد به همراه طلبه‌ها و دانشجویانی که به خوبی از نیت شوم و پلید دشمنان آگاه شده‌ و درک خوبی از اجزای پازل فتنه دارند، ظهر امروز مقابل دفتر نمایندگی وزرات امور خارجه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جماعت اقامه کردند تا به صورت نمادین، اقدام مجله «شارلی ابدو» را محکوم کنند.

اقامه نماز عاشقی مقابل نمایندگی وزارت خارجه

مردم نمازشان را در گرمای آخرین ماه فصل تابستان به حجت‌الاسلام مهدی‌حسن‌زاده اقتدا می‌کنند و گاهی به پهنای صورت اشک می‌ریزند، بعد از اقامه نماز زن و مرد، پیر جوان گرد هم جمع می‌شوند و با درست داشتن پلاکاردهایی با عنواین «از جنایات فرانسه پناه دادن به حیوان جانی»، «از جنایات فرانسه توهین‌های مکرر به پیامبر اسلام»،«از جنایات فرانسه تربیت نیروهای غربگرای نفوذی»، «ما با ولایت زنده‌ایم» و سر دادن شعارهای پر صلابت « مرگ بر سازش»، « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر فرانسه»، « هیهات من الذله»، نفرتشان را نسبت به این اعمال غیرانسانی بیان می‌کنند.

زمانی که حاج خلیل موحد به ایراد سخنرانی می‌پردازد و یادآور می‌شود که قدرت‌های استکباری به زمان انزوای خویش رسیده‌اند، حاضران با چشمانی مشتاق گوش جان به این بیانات می‌سپارند و حتی عابران نیز برای دقایقی در جای خود متوقف می‌شوند.

هیچ‌گاه از اعتقاداتمان دست نخواهیم کشید

در این میان زن جوانی که کودک چند ماهه‌اش را در آغوش دارد و سعی می‌کند با چادرش مانع از تابش مستقیم آفتاب بر سر طفلش باشد، علت حضورش را این‌گونه بیان می‌کند: کاری به جریان‌های سیاسی و مسؤولان ندارم اما به عنوان یک شیعه نمی‌توانم اهانت به حضرت رسول(ص) را تحمل کنم و امروز آمده‌ام تا بگویم هیچ‌گاه از اعتقادهایمان دست نخواهیم کشید.

بدون تردید اهانت نشریه «شارلی ابدو» به پیامبر اسلام(ص) ادامه طرح‌ها و اقدامات مخرب مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم بین‌الملل و جبهه غرب در مواجهه با گسترش اسلام است چرا که رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص گفته‌اند: « این حرکت در این برهه‌ی زمانی می‌تواند، به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند، ملت‌های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند».

غربی‌ها به بهانه آزادی بیان به مقدسات سایر ملت‌ها توهین می‌کنند

مسؤول حسینه قرآن و عترت مشهد در حاشیه این تجمع در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه پیام‌های ما برای مسؤولانی که خواستار ارتباط مجدد هستند، تازگی ندارد، اظهار کرد: سخن ما با مردمی است که احیانا طرفدار تفکرات غرب هستند تا ببیند غربی‌های به بهانه آزادی بیان چگونه به مقدسات سایر ملت‌ها توهین می‌کنند و ماهیت واقعی‌شان چیست.

مردم، طلبه‌ها و دانشجویان انقلابی با تظاهرات در مقابل نمایندگی وزرات خارجه باری دیگر سیلی محکمی به مزدوران و جنایتکاران زمانه زدند و به مسؤولان هشدار دادند که توهین به مقدسات و اعتقاداتشان امری نیست که به سادگی بتوان از آن چشم پوشید.

وعده حق، پیروزی امت اسلامی است

وقتی تجمع تمام می‌شود و حاضران دسته دسته از یک‌دیگر جدا می‌شوند یاد آیه شریفه «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَیٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ» می‌افتم که حضرت حق به جامعه اسلامی وعده داده است که به خواست خدا امت اسلامی بر تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها پیروز خواهد شد و این وعده حق، تخلف‌ناپذیر است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.