۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 720024

خرید ملک در«دبی» همانند خرید ملک در ایران، شرایط خاص خودش را دارد. با این تفاوت که خرید ملک در دبی نیازمند پیمودن یک سری از مراحل است. اگر می‌خواهید شرایط خرید آپارتمان ارزان در دبی را بدانید، ما را همراهی کنید.

شرایط خرید ملک در دبی چیست؟

بنا بر گزارش شرکت «دوبیرا» Dobira  رشد اقتصادی کشورهای امارات متحده‌ی عربی، افکار عمومی را وا داشته است تا به فکر خرید ملک در دبی باشند.

در حال حاضر و برای چند سال آینده، شما می‌توانید به خرید ملک در دبی به عنوان یک سرمایه‌گذاری بزرگ و ارزشمند نگاه کنید. مانعی برای این امر وجود ندارد. چون ایرانی‌ها هم می‌توانند به خرید آپارتمان و ملک در کشور دبی بپردازند. تصویب قانون Freehold ۲۰۲۰ موجب شد تا متقاضیان بتوانند با رعایت شرایط خرید به خرید ملک در کشور دبی اقدام کنند.

شرایط خرید ملک در دبی چیست؟

واحد پول کشور دبی، درهم امارات است. پس به هنگام پرداخت هزینه‌ی خرید ملک در دبی باید پول شما به صورت درهم امارات باشد. اولین مسئله‌ای که پیش از خرید ملک در دبی باید به آن توجه داشته باشید، ارزش دارایی‌تان مطابق با واحد پولی کشور دبی می‌باشد. ارزش دارایی شما در دبی دقیقا مطابق با مبلغی است که در قرارداد ذکر شده است. برای مثال، شما قصد دارید خانه‌ای با هزینه‌ی ۹۰۰۰۰۰AED خریداری نمایید. حال اگر ارزش دارایی فعلی شما در سند با مبلغ ۸۰۰۰۰۰AED باشد، اما در شرایط فعلی ارزش آن، ۹۰۰۰۰۰AED باشد، نمی‌توانید خانه‌ای با قیمت ۹۰۰۰۰۰AED خریداری کنید. در صورتی شما خواهید توانست این ملک را خریداری کنید که عدد و رقم خرید ملک در دبی دقیقا برابر با عدد و رقم ثبت شده در سند دارایی شما باشد.

پس از این‌که ارزش دارایی شما در دبی با قیمت ملک در همان کشور برابر بود، باید ویزای خریداری ملک در دبی را دریافت کنید. ویزای خریداران ملک در دبی  بر اساس مدت زمان اعتبار به دو صورت می‌باشد. این مدت زمان‌ها می‌تواند ۲ ساله یا ۶ ماهه باشد. برای دریافت هر کدام از این دو ویزا، شرایط متفاوتی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید.

شرایط دریافت ویزای ۶ ماهه دبی عبارت است از:

  • حداقل باید ملکی با ارزش ۱۰۰۰۰۰۰AED خریداری کنید.
  • متقاضیان به هیچ وجه نمی‌توانند با شرایط پیش فروش به خرید ملک در دبی اقدام نمایند.
  • با دریافت این ویزا اجازه ندارید که در دبی به فعالیت اقتصادی بپردازید.
  • با دریافت ویزای ۶ ماهه دبی نمی‌توانید به صورت دائمی در دبی اقامت داشته باشید.
  • باید املاکی در دبی خریداری کرده باشید که برای آن گواهی پایان کار صادر شده باشد.
  • برای اقامت بیشتر از ۶ ماه در دبی باید ویزای خود را چند روز پیش از به پایان رسیدن موعد خروج از کشور، تمدید نمایید.

شرایط دریافت ویزای ۲ ساله در دبی عبارت است از:

  • ملک خریداری شده نباید در رهن یا وثیقه باشد. برای همین، به هنگام خرید ملک در دبی باید تمامی مبلغ را به صورت یکجا به فروشنده بدهید.
  • ارزش ملک خریداری شده در دبی باید به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰AED باشد.
  • در طی این دو سال، فرد یا افراد خانواده‌ی او نمی‌توانند به فعالیت تجاری در کشور دبی بپردازند.
  • تنها پس از گذشت این دو سال، فرد می‌تواند به فعالیت تجاری در کشور دبی اقدام کند.
  • بعد از دریافت ویزای دو ساله در دبی می‌توانید نسبت به اقامت دائم در آن فکر کنید.

برای خرید آپارتمان در دبی باید چه کار کنم؟

خرید ملک در دبی به صورت خرید آپارتمان است. لذا شما نمی‌توانید با خرید سوئیت در دبی، ویزای اقامت دریافت کنید. چرا که هزینه مورد نیاز برای خرید سوئیت در دبی، کمتر از هزینه‌ی خرید یک آپارتمان است و همین، شرایط لازم برای دریافت ویزا را رد می‌کند.

Dobira یک مرجع مناسب برای خرید آپارتمان در دبی می‌باشد. گفته می‌شود که دوبیرا یک مجموعه‌ی فعال در زمینه‌ی خرید و فروش آپارتمان ارزان در شهرهای شارجه، ابوظبی و عجمان است. در صورتی که شما بخواهید در دبی به خرید یا فروش ملک بپردازید، کافی است به سایت اینترنتی دوبیرا وارد شوید. در صفحه‌ی اصلی سایت، پیشنهادهای متعددی برای خرید ملک در دبی وجود دارد. این قیمت‌ها براساس ارزش پول کشور دبی درج شده‌اند. در صورتی هم که شما تمایل دارید تا ملک خود را در دبی به فروش برسانید، می‌توانید تبلیغات خود را روی سایت اینترنتی دوبیرا قرار دهید. اطمینان داشته باشید که فرآیند خرید یا فروش ملک در کشور دبی با دوبیرا آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود.

جهت خرید آپارتمان ارزان در دبی به چه نکاتی توجه کنم؟

خرید ملک در دبی بدون مشاوره گرفتن غیر منطقی است. چرا که شما شناخت کاملی از خصوصیات منطقه‌ای هر بخش از کشور دبی را ندارید. پس مراجعه به بهترین دفتر مشاوره برای خرید آپارتمان ضروری است. از طرفی، خرید آپارتمان ارزان در دبی کار چندان آسانی نیست که به آسودگی بتوانید انجام دهید.

ممکن است قیمت نهایی آپارتمان ارزان باشد، اما موقعیت جغرافیایی آن، مناسب نباشد. لذا واجب است که با چندین مشاور متخصص در زمینه‌ی خرید ملک در دبی مشورت بگیرید. به طور کلی، بهترین منطقه‌ها برای خرید آپارتمان ارزان در دبی عبارت است از:

  1. اطراف روستای جمیرا
  2. رامبرام
  3. میدان شهر دبی
  4. آل ورشان

شرکت دوبیرا از چندین نظر برای شما منفعت خواهد داشت. مهم‌ترین ویژگی دوبیرا در مقایسه با شرکت‌های دیگر، معرفی برترین پیشنهادات برای خرید آپارتمان ارزان در دبی می‌باشد. در صفحه‌ی نخست سایت می‌بایست شهر، نوع ملک، تعداد اتاق‌ها، هزینه‌ و منطقه جغرافیایی مورد نظرتان را مشخص کنید. در کمترین زمان، شاهد بیشترین پیشنهادات برای خرید آپارتمان ارزان خواهید بود. دقت داشته باشید که کم بودن تعداد اتاق‌ها نیز می‌تواند در کاهش قیمت آپارتمان در دبی تاثیر پررنگی داشته باشد.

این گزارش توسط شرکت دوبیرا Dobira تنظیم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.