گیلان - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: نفرات برتر بخش برادران چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان ،محمد مهدی قربانیان با اشاره به پایان یافتن چهل و سومین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم گیلان اظهار داشت: این مسابقات که در آستان خواهر امام(ع) رشت آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر بخش برادران به پایان رسید.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان ابراز داشت: در رشته حفظ کل قرآن کریم امیدرضا رحیمی از رشت و سید مهدی انقیاء از بندرانزلی توانستند به‌ترتیب رتبه نخست و دوم این دوره از مسابقات را کسب کنند.

وی به نفرات برتر بخش برادران این دوره از مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: در رشته حفظ ۲۰ جزء، رضا جانی‌پور از لاهیجان نفر نخست و محمد هادی مجدپور از بندرانزلی مقام دوم را کسب کرد.

قربانیان با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم اسماعیل حسن‌پور از لاهیجان به مقام نخست دست یافت افزود: رتبه نخست در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم در این دوره از مسابقات نیز به ناصر اسکافی از بندرانزلی رسید.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: در رشته قرائت ترتیل مهدی عبرتی و محمدحسین ایزدی از رشت و ابوالفضل زیبایی از لاهیجان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته اذان اکبر زراعتی، حسین یزدانی و یعقوب صفایی به ترتیب نخست تا سوم شدند افزود: در رشته قرائت تحقیق، ابراهیم تبسم چهره، محمد صدفی و فرزاد غلامزاده رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.