رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) با ایجاد انگیزه در پدیدآورندگان آثار رضوی، زمینه را برای ارتقای کمی و کیفی آثار فراهم می‌کند.

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) زمینه را برای ارتقای کمی و کیفی آثار رضوی فراهم می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حسین کریم زاده  با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی این احساس نیاز وجود دارد که برای ترویج و تعمیق فرهنگ رضوی بیشتر از گذشته کار شود و جامعه هم پذیرای این مهم هست.
وی ادامه داد: افرادی هستند که در جهت سیره و فرهنگ رضوی برای دل خود کار می‌کنند و زمینه‌ای هم برای نشان دادن آثار این افراد تاکنون وجود نداشته است، لذا برگزاری جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) زمینه‌ای برای نشان دادن و معرفی چنین آثاری را فراهم می‌کند و قطعاً ایجاد انگیزه برای افرادی دارد که در زمینه سیره و فرهنگ رضوی آثار مختلفی را تولید کرده‌اند و یا در ذهن دارد.
مدیرمسئول خبرگزاری ایرنا در خراسان رضوی افزود: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) این بستر را فراهم می‌کند تا پدیدآورندگان آثار در این راستا آثار فاخرتر و ارزشمندتری را تولید کنند و این امر به ترویج فرهنگ رضوی کمک بیشتری خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره نه‌تنها آثار رضوی به لحاظ کمی بلکه به لحاظ کیفی هم ارتقا می‌یابد چراکه این جشنواره حس رقابت بین شرکت کنندگان به وجود می‌آورد که در کیفی شدن کار مؤثر واقع خواهد شد.
وی در پایان تأکید کرد: ضریب القای اخبار این جشنواره و کیفیت و کمیت اطلاع‌رسانی آن باید بالا رود تا کار بهتر و بیشتر جلو رود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.