مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ تعداد ۳۶۳ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور (شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه- شاندیز و فریمان) پر و مسلوب المنفعه شد.

تعداد ۳۶۳ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب المنفعه شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد برزویی با اشاره به آمار پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه های غیر مجاز و توقیف دستگاه های حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد در شش ماهه ابتدایی سال ۹۹، اظهارکرد: این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور، گروه های گشت و بازرسی، اجرائیات و با همکاری نیروی محترم انتظامی با اخذ دستور قضایی انجام گرفت.

وی افزود: از تعداد ۳۶۳ حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد ۱۰۲ حلقه چاه غیرمجاز عمیق (تا عمق ۳۰۰ متر و دبی هایی تا ۳۶ لیتر بر ثانیه) و تعداد ۲۶۱حلقه چاه غیرمجاز نیز نیمه عمیق با دبی هایی تا ۱۰ لیتر بر ثانیه بوده اند.

مدیر امور منابع آب مشهد  با بیان اینکه این اقدامات در این مدت موجب صرفه جویی سالانه بیش از ۱۱میلیون مترمکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه های غیرمجاز شده است، ابراز کرد: در شش ماه اول سال ۹۹ این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد ۱۵ دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد را شناسایی و توقیف نموده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.