جمعی از خادمان آستان قدس رضوی ضمن حضور و دیدار با نابینایان مجتمع شهید جلیلیان، از زوج کارآفرین روشندل نیشابوری تقدیر کردند.

حضور خادمان آستان مقدس رضوی در جمع نابینایان مجتمع شهید جلیلیان

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت ۲۳ مهر، روز عصای سفید و ایمنی نابینایان، امروز جمعی از خادمان آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک بارگاه منور ثامن‌الحجج(ع) از زوج نخبه و کارآفرین روشندل نیشابوری در محل مجتمع بهزیستی نابینایان شهید جلیلیان قدردانی کردند.
در حاشیه مراسم، احمد محمدی دانشور، مسئول اجرای این برنامه، در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز اظهار کرد: این گروه به صورت ماهانه برنامه دیدار و تقدیری از خدمات از جهادگران و فعالان حوزه‌های مختلف اجتماعی برگزار می‌کند. در آخرین حرکت، تصمیم بر دیدار و تقدیر از این زوج موفق و فعال اهل شهرستان نیشابور شد.
وی هدف از اجرای این برنامه را خدمت هم‌زمان به زائران ومجاوران امام هشتم(ع) به‌ویژه خارج از فضای حرم مطهر دانست و افزود: تلاش خادمان دخیل در اجرای این برنامه این است که به عنوان سفیران امام رضا(ع)، از خدمات تلاشگران عرصه‌های مختلف اجتماعی قدردانی شود زیرا خدمات آن‌ها شبیه خدمت خادمانشان در این آستان قدسی است.
خادمان آستان قدس بعد از ذکر مصیبت از سوی علی خراسانی، خادم کشیک دربانان، و پرچم‌گردانی، با اهدای بسته‌های متبرک نبات و نمک، یک تصویر از بارگاه منور حضرت رضا(ع) و بسته‌بندی ویژه صبحانه مهمان‌سرای حرم مطهر رضوی، از حمید کریم‌زاده، مدیر مجتمع شهید جلیلیان، و زوج جوان نیشابوری قدردانی کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.