یزد – فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی برخاسته از مردم بوده و نقش مهمی در تامین امنیت روانی جامعه دارد گفت: قاچاق انسان یکی از بزرگترین معضلات نیروی انتظامی در استان است.

قاچاق انسان بزرگترین معضل نیروی انتظامی در استان یزد است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین ،عباسعلی بهدانی فر پیش از ظهر چهار شنبه درسی و دومین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات که به مناسبت هفته نیروری انتظامی برگزارشد اظهارداشت: استان یزد  با توجه به اینکه درچهارراه مواصلاتی کشور قرار دارد همواره محل تردد اتباع بیگانه دراستان بوده و هم اکنون و بیش از ۱۲۰هزار اتباع بیگانه مجاز و غیر مجاز دراستان وجود دارد.

وی افزود : از این تعداد اتباع ۸۵ هزارغیرمجازومابقی هم مجاز هستند و برخورد ما در مواجهه با اتباع غیر مجاز برابر با قانون بوده و اقدامات خوبی نیز دراین حوزه صوت گرفته وامیدواریم دستگاه قضائی هم در برخورد با رانندگان متخلف دراین حوزه که این افراد را جابجا می کنند اقدامات بازدارنده ی قوی را در نظر بگیرد.

بهدانی فر تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورپلیس اماکن هم باهمراهی کادردرمان اقدامات مهمی در برخورد با صنوف متخلف در این حوزه انجام داده و در این هفته با حضوردر مراکز بهداشتی از حافظان سلامت تجلیل بعمل خواهد اورد .

وی با بیان اینکه استقرار پلیس در بافت تاریخی یزد یکی از مطالبات مهم مردمی دراین حوزه است خاطر نشان ساخت : بافت تاریخی و ارزشمند یزد دارای معضلاتی بسیاری است و ما درروز ها ی گذشته با همکار ی سازمان میراث فرهنگی بازدیدی در این بافت انجام دادیم و ما این آمادگی را داریم با تهیه یک مکان مناسب برای استقرار پلیس در بافت تاریخی با این سازمان همکاری داشته باشیم.

بهدانی فرافزود: به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیش از ۱۲۴برنامه با محوریت  رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ۲۷مهرماه تا ۲آبان در استان برگزار خواهد شد و بیش از ۹۰درصد این برنامه ها در حوزه فرهنگی و آموزشی، اقدامات عمرانی و اقتدار پلیس خواهد بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.