رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال محدودیت ترافیکی کامل در اطرف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مشهد در ایام پایانی ماه صفر

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا دهنوی  از اعمال محدودیت ترافیکی کامل در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار کرد: طرح ترافیکی خاص ایام پایانی ماه صفر از روز پنجشنبه ساعت ۱۳:۳۰ شروع شده و تا پایان مراسم یعنی روز شنبه ساعت ۲۴ ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ظهر پنجشنبه مأموران راهنمایی و رانندگی مستقر شده و محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه انجام می‌شود، مسیرهای میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنج راه، میدان بسیج، تقاطع اندرزگو به سمت حرم مطهر کاملاً مسدود می‌شوند.

وی با اشاره به احتمال ایجاد ترافیک سنگین در محدوده میدان شهدا و حرم مطهر، متذکر شد: لایه دومی هم در محدوده میدان توحید، تقاطع مصلی ـ چمن، تقاطع مجلسی ـ طبرسی، تقاطع زرینه، تقاطع هفده شهریور و میدان گنبد سبز خواهیم داشت که این لایه دوم در صورت صلاح دید و نیاز اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده حرم مطهر

دهنوی یادآور شد: همچنین از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه، محدودیت توقف داریم و پارک تمامی وسایل نقلیه در تمام محدوده‌ها و زیرگذر حرم مطهر در کنار تخلیه و پاکسازی کامل پارکینگ‌های حرم مطهر اعمال می‌شود و وسایل نقلیه پارک شده را منتقل می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص محدودیت‌های ورودی‌های مشهد، افزود: از عصر روز پنجشنبه در محدوده سلسلة الذهب ورودی نیشابور به مشهد و از سمت قوچان و چناران، بزرگراه خاتم از سه‌راه فردوسی به سمت پل قائم و حرم مطهر، محدوده‌ خواجه ربیع یا ۲۲ بهمن و بلوار حر به سمت داخل شهر، مأموران پلیس استقرار یافته و در صورت لزوم و نیاز دستورات را در این محدوده‌ها نیز اعمال می‌کنند.

گفتنی است؛ سال گذشته قبل از شیوع بیماری کرونا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی هم‌زمان با شهادت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع) در جاده‌های خراسان رضوی با هدف تسهیل پیاده‌روی زائران پیاده به مشهد برنامه‌ریزی و اجرا می‌شد.

همچنین تردد خودرو از محور قدیم مشهد ـ ملک‌آباد به صورت ۲۴ ساعته در روزهای دوم تا ششم آبان، ممنوع و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌کرد، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه هفتم آبان تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه بود تا برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور به‌ عنوان مسیر جانبی و کمکی آزادراه شهید شوشتری استفاده شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.