آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی اپل با A۱۴ Bionic SoC راه اندازی شد.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی اپل چه ویژگی‌هایی دارند؟ +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اپل هر ساله در ماه سپتامبر سابقه عرضه آیفون‌های جدید را دارد ، با این حال امسال این رویداد به دلیل همه گیری ویروس COVID به تعویق افتاد. غول فناوری مستقر در کوپرتینو اکنون جدیدترین سری آیفون ۱۲ خود را از طریق یک رویداد اختصاصی آنلاین راه اندازی کرده است. امسال اپل به جای سه مدل، چهار مدل جدید آیفون را روانه بازار کرده است.

اپل امسال یک آیفون ۱۲ مینی کاملاً جدید به غیر از آیفون ۱۲ استاندارد معرفی کرده است. همانطور که از نامش پیداست ، آیفون مینی ارزان ترین دستگاه است و دارای فاکتور فرم جمع و جور است. هر دو آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ مجهز به صفحه نمایش Super Retina XDR OLED ، اتصال ۵G و چیپ ست جدید A۱۴ Bionic اپل هستند.



مشخصات و ویژگی‌های Apple iPhone ۱۲ Mini و iPhone ۱۲

آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ اپل به ترتیب به نمایشگرهای OLED Super Retina XDR در اندازه های ۵.۴ و ۶.۱ اینچ مجهز شده اند. نمایشگر دستگاه توسط لایه ای از شیشه "Ceramic Shield" محافظت می شود. هسته اصلی این گوشی های هوشمند پردازنده ۵ نانومتری Apple A۱۴ Bionic است که ماه گذشته در iPad Air ۲۰۲۰ معرفی شد، اپل ادعا می کند که A۱۴ Bionic SoC پنجاه درصد سریعتر از پردازنده های پیشرو در گوشی های اندرویدی است.

در مورد دوربین ها ، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ هر دو به یک ماژول دوربین دوگانه در پشت مجهز شده‌اند. این تنظیمات شامل یک لنز اولیه ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است که توسط سنسور ثانویه فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. اپل برنامه دوربین را با ویژگی‌هایی مانند Smart HDR۳ ، حالت شبانه و زمان گذر از حالت شبانه بارگذاری کرده است ، که به چند مورد اشاره می کند.



آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ هر دو جدیدترین نسخه iOS ۱۴ را از جعبه خارج می کنند. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi ۶ ، ۵G ، Gigabit LTE و دو سیم کارت با پشتیبانی از eSIM است، گوشی های سری آیفون ۱۲ از سیستم مغناطیسی جدید MagSafe بهره می‌برند که به شما اجازه می‌دهد شارژرها ، قاب ها و سایر لوازم جانبی به صورت مغناطیسی به پشت گوشی هوشمند متصل شوند. MagSafe با استانداردهای شارژ بی سیم Qi سازگار است و از سرعت تا ۱۵W پشتیبانی می کند. اپل این فناوری را به تولیدکنندگان لوازم جانبی شخص ثالث مانند بلکین واگذار خواهد کرد.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی اپل هر دو دارای مقاومت IP۶۸ تا ۶ متر در برابر آب تا ۳۰ دقیقه هستند.

قیمت آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ اپل

آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ اپل در رنگ های آبی ، سبز ، سیاه ، سفید و PRODUCT RED ارائه خواهد شد. آیفون ۱۲ مینی با ۶۹،۹۰۰ روپیه شروع می شود ، در حالی که آیفون ۱۲ با ۷۹،۹۰۰ روپیه به بعد به فروش می‌رسد. آیفون‌های جدید در پیکربندی های ۶۴ ، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهند بود و اپل آیفون ۱۲ را از ۳۰ اکتبر عرضه می کند ، در حالی که آیفون ۱۲ مینی از ۱۳ نوامبر به فروش می رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.