رییس اداره مدیریت راه‌های اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ۱۶ تا ۲۶ مهر ماه جاری مصادف با ۱۹ تا ۲۹ ماه صفر امسال ۹۳ هزار دستگاه خودرو سواری با پلاک دیگر استانهای کشور وارد این استان شده‌اند.

ورود ۹۳ هزار خودرو غیربومی به خراسان رضوی طی دهه آخر صفر

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل حسینی عشرت‌آباد افزود: بر اساس آمار ثبت شده بوسیله دستگاه‌های تردد شمار در ۹ ورودی این استان، ۳۷۳ هزار و ۶۵ دستگاه خودرو سواری طی دهه آخر صفر وارد خراسان رضوی شدند که پلاک ۲۵ درصد آنها مربوط به سایر استانهای کشور بوده است.  

وی ادامه داد: تعداد مسافرانی که با خودروهای شخصی وارد این استان شده‌اند پس از انجام ارزیابی‌ها، توسط استانداری خراسان رضوی اعلام می شود.

رییس اداره مدیریت راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: این آمار نشان می‌دهد شمار خودروهای ورودی به استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد کاهش یافته است.

خراسان رضوی به عنوان پنجمین استان پهناور کشور با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.