همدان- مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: دوره‌های مدیریت مهارت و دانش رفتار با هدف بروز و ظهور استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها ویژه سربازان با عنوان "فرزندان آفتاب" برگزار می‌گردد.

دوره‌های مدیریت مهارت  ویژه سربازان برگزارمی شود

به گزارش قدس آنلاین حسین عسگری، صبح سه شنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: کارگاه‌های سبک زندگی ایرانی_اسلامی ویژه سربازان با عنوان "فرزندان آفتاب" با دستور کار از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان برگزار گردید.

عسگری افزود: دوره‌های مدیریت مهارت و دانش رفتار (امید) مبتنی بر سبک زندگی ایرانی_اسلامی با هدف بروز و ظهور استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها؛ زمینه مناسبی را برای جوانان ایجاد خواهد کرد تا بر پایه تقوای فطری، خودجوشی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی زندگی آینده خویش را با هوشیاری و انتخاب درست رفتارهای عقلانی ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: این دوره‌ها به سربازان جوانان این امکان را می‌دهد تا جنبه‌های تحریف شده انسانی، عادات غلط و تعصب‌های غیر منطقی را کنار گذاشته و زندگی خویش را با امید، دلگرمی، سرزندگی و احساس مسئولین استوار سازند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بیان کرد: هدف این دوره‌های آموزشی تاب‌آوری سربازان در مقابل مشکلات زندگی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.